سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

کامرون مانهن سریال Shameless را ترک می‌کند

554474544

کامرون مانهن (Cameron Monaghan)، بازیگر نقش ایان گلگر (Ian Gallagher) بعد از ۱۰ سال ایفای این نقش تصمیم گرفته است که سریال Shameless محصول شبکه شوتایم را ترک کند. او خروجش را از طریق به اشترک گذاری  سه عکس در صفحه شخصی اینستاگرام به همراه نامه‌ای برای طرفداران اعلام کرد.

من تقریبا ۱۰ سال به طور منظم در این مجموعه تلویزیونی حضور داشتم. در پانزده سلگی‌ام بود که اپیزود آزمایشی سریال را فیلمبرداری کردیم و حالا با گذشت این مدت من از بسیاری از جهات از جمله شخصی و قانونی بزرگ شده‌ام. من بسیار خوش‌شانس بودم که با این نمایش رشد کردم و بزرگ شدم. با انواع موقعیت‌های تازه روبه‌رو شدم و به عنوان یک بازیگر، یک حرفه‌ای و یک انسان بزرگ و کامل شدم. در طی این این زمان دوستان، خانواده و بهترین همکارانی که فقط یک بازیگر حوش شانس می تواند آرزویشان را کند، به‌دست آوردم و به همین خاطر بسیار خوشحال و خشنود هستم.

همه‌ی اتفاقات عالی پایانی دارند؛ این یک جمله کلیشه‌ای قدیمی است، اما کلیشه‌ای است که حقیقت را با صداقت و وضوح در لحظاتی مثل این نشان می‌دهد. همه چیز به پایان می‌رسد.

اپیزود بعدی آخرین قسمتی خواهد بود که من در آن حضور دارم. من از سال گذشته نسبت به این موضوع آگاه بودم، اما نمی‌خواستم آن را خیلی زود از دست دهم؛ چون قصد داشتم که این فصل برای تماشاگر یک سورپرایز باشد تا اجازه دهد تماشاگران سفر غیرمطمئن ایان را با کاراکترش تجربه کنند.

بودن در این نقش لذت‌بخش بود. این نقش تجربه‌ی یک سواری طوفانی و خاص برای من داشت و من می‌خواهم از Shameless (بی شرم) و همچنین شما تشکر کنم؛ به این خاطر که همیشه حضور داشتید و حمایت کردید.

خداحافظ، ایان گلکر. ما دوباره هم دیگر را را ملاقات خواهیم کرد؟

87669d6a-dd5c-4d42-bd1f-1797a03b9ad3

کامرون مانهن تنها بازیگری نیست که با اعلام خداحافظی‌اش با سریال بی شرم، ما را شوکه می‌کند. امی رسوم، بازیگر نقش فیونا گلگر نیز چندی پیش اعلام کرد که پس از فصل نهم از این سریال جدا خواهد شد. او نیز با انتشار یک نامه در فیسبوک جدایی‌اش را از این سریال برای طرفداران رسما اعلام کرد.

براساس نامه کامرون اپیزود بعدی و پیشه رو سریال بی شرم آخرین حضور او در این مجموعه تلویزیونی است؛ مجموعهی کمدی درامی که از سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز کرد و تاکنون با پخش نه فصل به کار خود ادامه داده است. پخش فصل نهم این سریال از تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) از شبکه شو تایم آغاز شده و در ۱۴ قسمت ادامه پیدا می‌کند. انتشار بخش دوم این فصل از تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) آغاز خواهد شد. ویلیام اچ میسی در نقش فرانک گلکر، امی رسوم در نقش فیونا گلکر، جاستین چتوین در نقش استیو ویلتون، اتان کاتکسکی در نقش کارل گلکر، شانولا هامتون در نقش ورونیکا فیشرف استیو هووی در نقش کوین بال، اما کنی در نقش دبی گلکر، کامرون مانهن در نقش ایان گلکر، جرملی آلن وایت در نقش فیلیپ گلکر، لورا اسلید ویگینز در نقش کرن جکسون و جون کیوسک در نقش شیلا جکسون از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی بلند مدت ایفا نقش کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا