سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

اولین عکس‌های فصل دوم سریال Shadow & Bone منتشر شد ، نتفلیکس تاریخ پخش را اعلام کرد

فصل دوم سریال Shadow and Bone نتفلیکس به زودی منتشر می شود!

نتفلیکس اولین عکس های فصل جدید را منتشر کرده  و استریمر  تاریخ پخش قسمت های جدید را هم اعلام کرده است.فصل آینده شامل هشت قسمت یک ساعته خواهد بود.

خلاصه داستان: آلینا استارکوف در حال فرار است. چراغ امید برای بعضی ها و مظنون به خیانت برای بعضی های دیگر، او مصممه تا سایه ها را پایین بیاورد و راوکا را از نابودی نجات دهد. اما ژنرال کیریگان برگشته تا کاری را که شروع کرده به پایان برساند. کیریگان با حمایت یک ارتش جدید وحشتناک از هیولاهای سایه و سربازان جدید ترسناک گریشا، خطرناک تر از همیشه است.

آلینا و مال برای داشتن شانس مبارزه با او، متحدان قدرتمند جدیدشان را جمع می کنند و سفری را در قاره آغاز می کنند تا دو موجود افسانه ای را پیدا کنند که قدرت او را تقویت می کنند.

ستارگان بازگشته به فصل جدید  عبارتند از: جسی می لی (آلینا استارکوف)، آرچی رنو (مالین اورتسف)، فردی کارتر (کاز برکر)، آمیتا سومان (اینج غفا)، کیت یانگ (جسپر فاهی)، دانیل گالیگان (نینا زنیک)، دیزی هد (جنیا) سافین)، کالاهان اسکوگمن (ماتیاس هلوار) و بن بارنز (ژنرال کیریگان).

لوئیس تان (تولیا یول-باتار)، آنا لئونگ بروفی (تامار کر-باتار)، جک ولف (ویلان هندریکس) و پاتریک گیبسون (نیکلای لانتسوف)  بازیگران تازه وارد بازیگران این فصل سریال هستند.

فصل دوم Shadow and Bone فصل دوم Shadow and Boneدر 16 مارس 2023 در نتفلیکس پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا