سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

شمارش معکوس برای پخش سریال ” به نام عشق ” Adı Sevgi آغاز شده است!

چندی پیش پخش سریال Adı Sevgi (به نام عشق) در دستور کار قرار گرفت. پس از پایان تصویربرداری سریال که در حال آماده سازی بود، پروموشن آن به تعویق نیفتاد.تاریخ پخش این سریال با شعار «هیچوقت تنها راه نخواهی رفت» اعلام شد.

گیزم گونش که به شخصیت فریده در سریال Kuzey Yıldızı  ” ستاره شمالی “جان بخشید و  یونس امره ییلدیریمر یکی از بازیگران موفق نسل جوان در نقش های اصلی این سریال حضور دارند. کارگردان سریال هم سعدالله سلن است.

سریال به نام عشق ، داستان زن جوانی را روایت می‌کند که به عنوان  یک معلم دوست داشتنی وارد شهری می شود اما او فقط یک معلم نخواهد بود ، سعی می کند یار  و حامی شهروندان و دانش آموزان باشد و در برابر تصمیمات غلط و زیرپا گذاشتن حقوق کودکان  و ازدواج دختران در سنین پایین مبارزه می کند.

موضوع ازدواج کودکان که متأسفانه تقریباً هر روز در زندگی واقعی با آن مواجه می شویم و به یک معضل اجتماعی تبدیل شده  با داستانی تاثیرگذار در سریال Adı Sevgi مطرح خواهد شد.

تاریخ پخش سریال ” به نام عشق ”  یکشنبه 13 مارس تعیین شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا