سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

استیو هاوی و سارا شاهی پس از 11 سال ازدواج از هم جدا شدند

استیو هاوی و سارا شاهی پس از 11 سال زندگی مشترک حال ازدواجشان از هم پاشیده .

 

این زوج – که فرزند ویلیام ولف ، 10 ساله و دوقلوهای پنج ساله ویولت مون و ناکس بلو را با هم دارند – تأکید کرده اند که آنها به “رسیدگی به فرزندانشان” متمرکز خواهند شد.

در بیانیه مشترکی به مجله PEOPLE ، بازیگر سریال “بی شرم” و ستاره “L Word” گفت: “پس از تفکر و اندیشه بسیار ، تصمیم گرفتیم به ازدواج خود پایان دهیم.

“ما 10 سال گذشته با هم بسیار خوشحال بودیم و سپاسگزاریم و به فرزندانمان افتخار می کنیم که بزرگ شده اند …

وی افزود: “با ورود به این مرحله جدید زندگی ، اولویت ما با فرزندانمان با عشق ، احترام متقابل و دوستی بسیار همراه خواهد بود.

“و گرچه روابط ما در حال تغییر است ، ما متعهد هستیم که زندگی خود را به عنوان یک خانواده عاشق ادامه دهیم.”

استیو 42 ساله و سارا 40 ساله برای اولین بار در سال 2004 با ست فیلمبرداری “Reba” ملاقات کردند و آنها پنج سال بعد در لاس وگاس ازدواج کردند.

طبق اسناد حقوقی ، وی در تاریخ 4 ماه مه در دادگاه عالی لس آنجلس با استناد به اختلافات غیرقابل توافق ، به طلاق پرداخت و تاریخ جدایی را 14 آوریل ذکر کرد.

در سال 2016 ، این زن و شوهر در مورد چگونگی تغییر زندگی دوقلوها اظهار داشتند و استیو – که از سال 2011 کوین بال را در “بی شرم ” بازی کرده بود – گفت که آنها هنوز “یک خانواده نزدیک به هم” هستند.

وی اعتراف کرد: “این کار آسانی نیست ، اما هر سه کودک زیبا هستند. ما یک خانواده بسیار گره خورده و نزدیک به هم ، و بسیار بزرگتر هستیم. ”

اگرچه تصدیق کرد که اختلافات والدین ممکن است “بسیار زیاد” باشد ، اما توضیح داد که هر دو والدین برای یافتن وقت برای تمرین با هم “واقعاً سخت” کار می کردند.

در همین حال ، سارا پیش از این ستایش از همسر سابق خود را مورد توجه قرار داده و در مورد اهمیت افرادی که حود را در یک رابطه سبک سنگین می کنند بحث کرده است.

او تابستان گذشته گفت: “من و استیو ، ما 18 سال با هم هستیم. می دانید ، مکان ویژه ای در بهشت ​​برای ماست زیرا ما قبلاً به جهنم رفته ایم.

“این یک همکاری است ، می دانید؟ به خصوص وقتی بچه دارید و باید بتوانید به شخص دیگری اعتماد کنید …

وی گفت: “وقتی به نیویورک رفتم [برای کار] ، من واقعاً به او اعتماد کردم و او این شلاق را به شکلی که هرگز نداشت ، برداشت ( منظور به شکلی که هرگز انتظار نداشت و آماده نبود اما به خوبی انجام داد ). این برای ما و روابط ما واقعا لازم بود ، و او با در عین ناباوری به خوبی انجام داد. ”

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا