سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای ایران

گزارش فروش سینمای ایران؛ صدرنشینی مغزهای کوچک زنگ زده با درخشش نوید محمدزاده

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به عنوان یک فیلم اجتماعی عملکرد قابل توجه‌ای دارد. این فیلم سینمایی این هفته هم صدرنشین سینمای ایران است. فیلم جدید هومن سیدی که با بازی نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی ساخته شده، این هفته ششمین هفته اکران خود را سپری کرد. «مغزهای کوچک زنگ زده» در این هفته در ۱۱۶ سینما به نمایش درآمد و ۸۱۹ میلیون تومان فروخت. مجموع درآمد این فیلم سینمایی به ۹ میلیارد و ۶۳۳ میلیون تومان رسیده است. «مغزهای کوچک زنگ زده» پرفروش‌ترین فیلم هومن سیدی در مقام کارگردان است. رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم کمدی «لس آنجلس تهران» ساخته‌ی تینا پاکروان است. این فیلم در چهارمین هفته‌ی خود در ۱۲۱ سینما به نمایش درآمد و توانست ۶۸۳ میلیون تومان به جیب بزند. مجموع درآمد این فیلم که مهناز افشار و پرویز پرستویی را به عنوان بازیگر دارد به ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان رسید. ساخته‌ی جدیدی تینا پاکروان از طرف منتقدان با واکنش‌های به‌نسبت منفی روبه‌رو شد.

55575

رده سوم این هفته‌ی گیشه‌ی سینمای ایران در اختیار «پیشونی سفید ۲» ساخته‌ی سیدجواد هاشمی است. این فیلم در چهارمین هفته خود ۱۲۶ سالن سینما در اختیار داشت. «پیشونی سفید ۲» در این هفته ۳۷۲ میلیون تومان فروخت تا مجموع درآمد این فیلم به یک میلیارد و هفتصد و شصت میلیون تومان برسد. رده چهارم در اختیار کمدی «لازانیا» ساخته‌ی حسین قناعت است. این فیلم در پنجمین هفته‌ی اکرانش در ۱۲۲ سینما به نمایش درآمد. فروش هفتگی این فیلم سینمایی ۳۲۷ میلیون تومان و فروش کلی این فیلم ۲ میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان است.

 

رده پنجم این هفته سینمای ایران در اختیار فیلم سینمایی «گرگ بازی» است. این فیلم به کارگردانی عباس نظام دوست، در دومین هفته اکرانش ۷۱ سینما داشت. این فیلم سینمایی در این هفته ۲۸۶ میلیون تومان فروخت و به فروش کلی ۴۷۹ میلیون تومان دست پیدا کرد. این فیلم سینمایی نگار جواهریان، هانیه توسلی و علی مصفا را به عنوان بازیگر دارد. در این هفته‌ی سینمای ایران فیلم تازه‌ای اکران نشد اما به زودی فیلم «خانم یایا» ساخته‌ی عبدالرضا کاهانی اکران خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید فهرست ده فیلم پرفروش هفته گذشته را ببینید.

ده فیلم پرفروش هفته گذشته

ردیف نام فیلم هفته فروش هفتگی
۱ مغزهای کوچک زنگ زده ۶ ۸۱۹,۲۸۰,۰۰۰
۲ لس آنجلس تهران ۴ ۶۸۳,۰۳۱,۰۰۰
۳ پیشونی سفید ۲ ۴ ۳۷۲,۳۲۹,۰۰۰
۴ لازانیا ۵ ۳۲۷,۳۴۹,۰۰۰
۵ گرگ بازی ۲ ۲۸۶,۴۰۸,۰۰۰
۶ هشتگ ۶ ۲۵۶,۲۲۳,۰۰۰
۷ عرق سرد ۶ ۱۸۷,۹۳۴,۰۰۰
۸ هزارپا ۱۸ ۱۴۱,۴۳۱,۰۰۰
۹ تنگه ابوقریب ۱۳ ۸۰,۶۲۲,۰۰۰
۱۰ جاده قدیم ۶ ۳۹,۱۴۴,۰۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا