سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آیا Fast & Furious 9 به فضا خواهد رفت؟

[ad_1]

یک شوخی قدیمی وجود دارد که فرنچایز The Fast and the Furious «سریع و خشمگین» آنقدر دیوانه‌وار است که شاید شخصیت‌هایش سرانجام وارد فضا ‌شوند. اما آیا این شوخی قرار است به واقعیت تبدیل شود؟

لوداکریس (Ludacris) بازیگر این فرنچایز طی مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرد که تیم سازنده فیلم از تعطیلات کرونایی به بهترین شکل استفاده می‌کنند تا قسمت‌های بعدی این سری بهترین و جسورانه‌ترین اثری باشند که تاکنون انجام داده‌اند. این باعث شد جسی کیگل که در حال مصاحبه با لوداکریس بود شوخی فضایی را پیش بکشد و به طرز غیرقابل باوری، لوداکریس به صورت سربسته این موضوع را تایید کرد. لوداکریس پس از شوخی فضایی مجری برنامه در این باره گفت:

تو الان یک چیز خیلی مهم رو گفتی. به نظرم خیلی باهوشی، چون یک چیزی رو درست گفتی، اما من نمیگم چی بود.

وقتی کیگل دوباره در مورد احتمال وجود یک سکانس فضایی در Fast 9 «سریع ۹» سوال کرد، لوداکریس به این سوال پاسخی نداد، اما ظاهرش نشان می‎داد احتمال وقوع چنین چیزی خیلی زیاد است و Fast 9 قطعا یک سکانس فضایی خواهد داشت.

رفتن F9 به فضا خیلی هم عجیب نیست. این فرنچایز تاکنون ماجراجویی‌های زیادی در ژانر علمی تخیلی داشته است. در فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» شاهد معرفی شخصیت شرور سایفر با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) بودیم که نقش منفی فیلم نهم هم خواهد بود. تجهیزات سایفر به او اجازه می‌دهند تا با مقیاسی جهانی روی همه‌چیز نظارت داشته و آن‌ها را کنترل کند؛ پس شاید تنها راه برای مقابله با او این است که دومینیک تورتو (وین دیزل (Vin Diesel)) و تیمش به فضا بروند تا یک یا دو ماهواره را از کار بیندازند.

در تریلر F9 هم شاهد اشاراتی به یک ماموریت در فضا یا مدار زمین بودیم. همچنین شخصیت تج با بازی لوداکریس و رومان با بازی تایریس گیبسون را می‌بینیم که در حال ساخت نوعی ماشین با موتور جت هستند. آیا این تیم قصد دارند با این ماشین به فضا بروند؟!

منبع: Comicbook

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا