سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Myleene Klass مایلین کلاس : می خواستم بعد از طلاقم مانند مدونا باشم.

مایلین کلاس  گفته بود وقتی از گراهام کوین  طلاق گرفت می خواهد “مثل مدونا” شود.

این خواننده 42 ساله رابطه خود با گراهام را در سال 2013 ،  پس از دو سال ازدواج به پایان رساند ، و گفته بود که می خواهد مانند مدونا باشد که بعد از جدایی از همسرهای سابقش شان پن و گای ریچی خوشحال و خوشبخت به نظر می رسد.

مایلین – که دختران آوا ، 12 ساله و هیرو 9 ساله از گراهام دارد – گفت: “فکر کردم که مثل مدونا باشم. نمی دانم فکر می کنم چه کسی هستم.” “اما به نظر می رسد او زندگی بسیار خوبی دارد و دخترش متعادل به نظر می رسد و به نظر نمی رسد که بخواهد با کسی ازدواج کند و او همچنان به کارش ادامه می دهد.”

در همین حال ، مایلین به تازگی قبل از اینکه دوباره با سیمون موتسون عشق را پیدا کند ،  گفت فکر می کند “او برای همیشه یک مادر مجرد خواهد بود”. این مجری تلویزیون و سیمون 11 ماه پیش پسرشان آپولو به دنیا آمد و  گفت: بزرگ شدن خانواده شان برای همه “یک تغییر”بزرگ “بوده است.

او توضیح داد: “این برای همه ما جدید است ، تغییرات بزرگی در زندگی من رخ داده است. فکر می کردم برای همیشه می خواهم یک مادر مجرد باشم.”

“اولین شوک بودن از یک مادر تنها وحشتناک بود. این چیزی نیست که من شناختم ، وقتی که من در نقش یک مادر تنها قرار گرفتم ، ترس از این داشتم که:” چگونه می توانم  یک مادر تنها نباشم؟ ” من واقعاً دوست دارم این ماجرا چگونه باشد.”

 واقعاً خودم و دخترانم را دوست دارم. به نظر می رسد که ما علیه جهان هستیم. من دوست دارم که همه جا با هم برویم. این یک احساس واقعاً دوست داشتنی است.”

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا