سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر آنیستون در برنامه The Morning Show بعد از 11 سال برای اولین بار نامزد شد.

جنیفر آنیستون صبح روز سه شنبه ، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام جایزه نامزدی را به دست آورد.

جنیفر 51 ساله به دلیل فعالیتش به عنوان مجری تلویزیون الکس لوی  در شبکه AppleTV  و برنامه صبحگاهی معروف شده است.

این اولین باری است که در این 11 سال ستاره friends نامزد شده است.

 

  در بر نامه The Morning Show که به بررسی چالش های افرادی که در تلویزیون های صبحگاهی کار می کنند ، می پردازد ، افرادی مثل ریز ویترسپون ، استیو Carell و بیلی کروودپ هم نقش داند.

در مجموع ، The Morning Show پنج نامزدی دریافت جایزه 2020 Emmy را از جمله بازیگر نقش اصلی برای Carell و بازیگر نقش مکمل برای Crudup کسب کرد. با این حال ، ستاره و تهیه کننده اجرایی ویترسپون به دلیل مشارکت وی شناخته نشد.

آنیستون آخرین بار در سال 2009 توسط آکادمی هنرهای تلویزیونی هنر و علوم و به خاطر حضورش به عنوان مهمان در یک قسمت 30 راک شناخته شد.

همسر سابق برد پیت پس از بازی در کلر ، برای نقش بازیگر مهمان در سریال کمدی نامزد شد.او یکی از 7 نامزد جوایز امی بود.این پیروزی در سال 2002 به دلیل نقش آفرینی او به عنوان راشل گرین در سریال کمدی friends را به دست آورد.جوایز Emmy که هر ساله در 20 سپتامبر برگزار می شود امسال به دلیل همه گیر بودن ویروس کرونا احتمالاً بصورت مجازی برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا