سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جدایی مایک میل از میلان هریس تقریباً 3 ماه بعد از تولد پسرشان:ما هنوز عاشق هم هستیم.

 مایک میل و میلان هریس که به تازگی پدر و مادر شدند،خواستار تمام شدن کامل روابطشان هستند.

روز یکشنبه ، رپر 33 ساله ، بیانیه ای را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد و اعلام کرد که او و هریس “به تفاهم رسیده اند” ، و آنها اولین فرزند خود را با هم بزرگ می کنند، فرزندی که در روز 6 مه به دنیا آمد.

من و میلانو تصمیم گرفتیم که دوستیمان را حفظ کنیم و فرزندمان را جدا از هم بزرگ کنیم … ما هنوز همدیگر را دوست داریم ولی در این موضوع به تفاهم رسیدیم. هریس فقط به وضعیت رابطش بسنده نکرد و از این فرصت استفاده کرد و توجه بیشتری  به پرونده برونا تیلور ، تکنسین اورژانس 26 ساله که در ماه مارس توسط پلیس در منزلش با گلوله کشته شد، کرد.

در ماه مه، میل اعلام کرد که فرزند او و هریس در روز تولدش به دنیا آمده و آن را بهترین هدیه دانست.میل در توییرش هشتگ “بهترین هدیه” را اضافه کرد و نوشت:بابت این هدیه متشکرم.

در اوایل ماه جاری ، هریس در اینستاگرام خود نوشت که “او یک ورژنی متفاوت از من است و میخواهم کاری کنم که پسرم به من افتخار کند”.

هریس در ماه ژوئن ، عکسی از خودش در حال قدم زدن با پسرش منتشر کرد و به طرفدارانش گفت که چگونه مادر شدن او را تغییر داده است. او نوشت: “چگونه دنیای من را تغییر دادی ، نمیدونی ، من الان خیلی فرق می کنم … تو به من کمک کردی که رشد کنم. من عاشق مادر بودنم.”

میل در ماه فوریه برای اولین بار خبر بارداریه هریس را داد ، گرچه طراح مد انتظار داشت هریس در ماه دسامبر به مد برگردد. هریس گفت: “من یک آدم خلاق هستم ، بنابراین نمی خواستم بارداری خودم را با فقط با عکسی از نوزادم به  جهانیان و حتی خانواده ام اعلام کنم . بعد از آن در یک پست اینستاگرامش گفت که یکی از نمایش های مد او ساخته شده است، این سخت ترین نمایش ما بود زیرا  6 هفته برای آن برنامه ریزی کردیم اما در کل از حضور در آن خیلی خوشحالم.”  

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا