سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیمجله هفتگی

جدایی جوانا کروپا و رومن زاگو

 

$ به گزارش نسیم ورد:

خبر رسمی: جوانا کروپا و همسرش تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

هنرپیشه‌ی سابق سریال Real Housewives of Miami و رومن زاگو پس از نزدیک به چهار سال زندگی مشترک به صورت توافقی برگه‌ی طلاق را امضا کردند.

طبق اسناد رسمی به دست آمده توسط TMZ، کروپا که خواهان این طلاق است گفته ازدواج آنها “به طرز غیرقابل جبران نابود شده است.” و هر دو توافق کرده‌اند هیچ کدام از طرفین حمایتی از طرف مقابل دریافت نکند.

برگه‌ی طلاق دوماه پس از اینکه از طریق یک منبع ثابت شد که ستاره‌ی سابق در ماه می از زاگو جدا شده، امضا شد.

کروپای 38 ساله در ژوئن سال 2013 در حضور 150 مهمان از جمله ستارگان سابق سریال Real Housewives of Miami آدریانا دومورا و الکسیا اچواریا با زاگو ازدواج کرد. مراسم ازدواج در تفریحگاه هایات آویارا در سن دیه‌گو برگذار شد.

با اینکه این زوج فرزندی نداشتند ولی کروپا تصمیم گرفت عمل انجماد تخمک را انجام دهد و این موضوع را در دسامبر 2014 برای عموم مطرح کرد.

او اظهار کرد: «نمی‌خواستم دو سه سال دیگه که تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرم متوجه بشم که نازا هستم. اگه اینطور بشه هیچوقت خودم رو نمی‌بخشم.»

کروپا گفت عمل انجماد تخمک – که شامل آزمایش خون، تزریق هورمون و فراوا درمانی بود – با رضایت کامل زاگو همراه بود.

او درمورد زاگو اینطور گفت: «زاگو کاملا موافق بود. ما درحال حاضر آمادگی بچه‌دار شدن رو نداریم و فکر می‌کنم باید برای اطمینان از احتمال بارداری در آینده این کار رو می‌کردم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا