سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دلیل نبود Spidey-Sense در فیلم Spider-Man: Homecoming

Tom Holland

یکی از توانایی های کلیدی Spider-Man حس عنکبوتی یا Spidey-Sense او می‌باشد. که در کل به او واکنشهای فرا انسانی و دیدن حملات قبل از وقوعشان را می‌دهد. اما در Spider-Man: Homecoming او این توانایی را ندارد. در فیلم Captain America: Civil War، به ما گفته می‌شود که عینکهای روی لباس Peter (با بازی Tom Holland) برای فیلتر کردن اطلاعاتی است که او از بیرون می‌گیرد و ما بر این باور بودیم که این داده‌ها همان Spidey-Sense هستند.

با این حال در Spider-Man: Homecoming، این توانایی کاملا غایب است. نه تنها Peter زیاد ضربه می‌خورد، بلکه در یکی از صحنه‌ها وقتی به اتاقش وارد می‌شود نمی‌فهمد که Ned بر روی تختش نشسته است.

پس دلیل نبود این قدرت در فیلم چیست؟ Steve Weintraub با کارگردان فیلم، Jon Watts، صحبت کرده تا توضیحی برای اینکار به دست آورد.

ایده این بود که فیلم را به گونه‌ای بسازیم که کمتر درباره‌ی چیزهایی باشد که قبلا دیده‌ شده‌اند. و شما حتما صحنه‌ای خوش‌ساخت از Spidey-Sense در فیلمهای Marc Webb و Sam Raimi دیده‌اید

او همچنین از بوجود آمدن Spidey-Sense سخن گفت:

می‌تواند چیزی باشد که در طی زمان توسعه‌ می‌یابد. به نظر می‌رسید که می‌توان در آخر چیز جالبی از آن ساخت. ولی بیاید فیلم را با چیزهایی که دیده‌ایم شلوغ نکنیم…ممکن است… من الآن اینها را از خودم در می‌آورم اما ممکن است چیزی باشد که در طول زمان پیشرفت می‌کند.

تهیه کننده‌ی فیلم، Kevin Feige نیز در این مورد به IGN گفته که Spider-Man قطعا این قدرت را دارد اما نمی‌خواهند با آن به گونه‌ای که دیگر فیلم ها رفتار کردند، رفتار کنند

نه، به نظرم او این قدرت را دارد، و به نظرم ربطی به لباس ندارد به نظرم گونه‌ای که در صحنه‌ی سینمایی با آن کار می‌کنیم تغییر خواهد کرد، منظورم این است که در فیلمهای قبلی بخش بزرگ و نمایشی فیلم بود اما ما فکر کردیم که آنرا نوعی درونی و طبیعی جلوه دهیم.

او در ادامه تایید کرد که این توانایی ذاتی است و قطعا به لباس ربطی ندارد. با این گفته ها به نظر می‌رسدSpidey-Sense در مراحل ابتدایی است و در آینده بیشتر از آن خواهیم دید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا