سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

بیل کُسبی بعد از توییت های تولدش با واکنش شدیدی رو به رو شد….

این بیل عدالت طلبه

بیل کُسبی از طرفدارانش خواست که تولد هشتاد سالگیش رو با انجام «یه چیز با محبت» مورد توجه قرار بدن ، ولی غول های(جستجوگران) اینترنتی
به سرعت به کمدین بی آبرویی اشاره کردن که از عموم خواسته بود که کاری رو که اون میگه انجام بدن ، نه کاری رو که اون در ظاهرا انجام میده .
یک کاربر نوشت :«انجام خواهم داد ! من از دارو خوراندن و زخم زبان زدن به دو جین از خانوم ها دوری خواهم کرد .» در حالی که یکی دیگه تعریف اون از کلمه‌ی «مهربانی» رو پرسید ، نوشته :«آیا از پادرآوردن و زخم ضرب و شتم اونها خوب محسوب میشه ؟»
کمکم کنین که امروز هشتاد (سالگی) بزرگم رو به وسیله‌ی انجام یه کار خوب برای کسی جشن بگیرم !
از همتون ممنونم ! #CelebrateCelebrate
#BeKindToOthrs
– بیلی کُسبی (@BillCosby) دوازدهم ژوئیه سال ۲۰۱۷
کُسبی ، به طور جاری در یک تجاوز جنسی رابطه‌اش بهم خورد که بعد از تهمت زدن چندین زن بهش برای دارو خوراندن و ضرب و شتم اونها، مدت زمان زیادی رو برد ؛ همچنین پیشنهاد تشکر کردن از حامیانش رو پذیرفت ، و چیز بهتری رو دریافت نکرد .

از همه‌ی دوستان و حامیانم بخاطر اینکه تولد هشتاد سالگیم رو بهم تبریک گفتن از اعماق قلبم تشکر میکنم !
– بیل کُسبی (@BillCosby) دوازدهم جولای ۲۰۱۷

یک کاربر پاسخ داد :«تقریباً جنایات با تولدها برابری میکنن !»

تولدی که عملی رو میخواد فقط آخرین فشار رو به جلو از طرف ستاره‌ی سابق تلویزیونه که تعدادی کارهای خوب توی کارهای اشتباهی که تا الان انجام داده قرار بگیره و تلاشی برای درست کردن باقیمانده‌ی تاریکش بشه .

کُسبی ، بعد از اینکه سخنگوی خودش اعلام کرد که اون برنامه داره که در کاخ شهرداری میزبانی آموزش درمورد تجاوز جنسی در یک درخواست از افراد جوان ، از ورزشکاران خاص و مردان ازدواج کرده کند ، ماه قبل انتقاد کرد .

سخنگو اَندرو ویات گفت :«این مسئله میتونه روی هر فرد جوانی ، مخصوصاً ورزشکاران جوان امروز تأثیر بذاره ، و اونها لازم دارن که بدونن وقتی دارن وقت میگذرونن و پارتی میرن با چه چیزایی رو به رو هستن ، وقتی که دارن کارهای مسلمی رو انجام میدن که نباید انجامشون بدن .»
« ومیدونین که این همچینین ر‌وی مردان ازدواج کرده هم تأثیر میذاره .»
کِلی جانسون که در دادرسی ژوئیه در مقابل کُسبی شهادت داد ، در مورد برنامه‌ی نامأنوس اون بی پرده سخن گفت ، اون میگه که کُسبی کارگاه آموزشی تجاوز جنسی رو« تحت شرح چگونگی» اون اجرا کنه .

کُسبی در نهایت روشن کرد که ویات اشتباه سخن گفته و گفتش که اون واقعاً برنامه نداشت که دوره‌ی تجاوز جنسی رو اجرا کنه .

Bill-Cosby-2images

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا