سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار بین المللاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

رپر دی ام ایکس برای فرار از مالیات دستگیر شد…

حتی مگلوس هیپ هاپ هم باید مالیات رو پرداخت کنن.
رپر دی ام ایکس هم با این واقعیت در روز پنجشنبه رو به رو شد و بابت تقلب مالیاتی دستگیر شد. دادستان فدرال نیویورک گفت که اون چندساله با طرح گول زدن میلیون ها از درآمد خودش رو از سازمان اصطلاحات مالیاتی مخفی کرده بود که در حال حاضر یک و هفت دهم میلیون دلار بدهی مالیاتی داره که باید پرداخت بشه.
دی ام ایکس که اسمش ارل سایمونسه قبل دادگاه در خواست رفع اتهام کرده بود وفایده ای نداشت ومنتشر شد مبلغ پانصد هزار دلار باید پرداخت بشه.
وکیل سایمونسه به نظرها پاسخی در مورد چهارده حسابی که فرار مالیاتی داشته هنوز نداده.
اونها گفتن اون در سال۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ از دادن مقدار مالیات یک و هفت دهم میلیون دلاری سرباز زده و فایل درآمد شخصیش از سال های ۲۰۱۰تا ۲۰۱۷ رو مشخص نکرده برخلاف اینکه مقدار درآمد اون از دو میلیون و سه دهم دلار هم فراتر بوده.
سایمونسه از پرداخت بدهیش از حساب بانکی شخصیش با باز کردن حساب های بانکی مختلف با اسم های دیگه میکرد و درآمد هزینه های روزمره و مخارج مختلفش رو با پول نقد انجام میداده.
در همین رابطه سایمونسه از ادامه برنامه تلویزیونی خود تا بررسی های کامل تر وتصمیم نهایی محروم می مونه.
اون برای همین برنامه ازسال ۲۰۱۱تا سال۲۰۱۲ مبلغ صدو بیست و پنج هزار دلار دریافت کرده بود.
دی ام ایکس چهل و شش ساله چارت های موسیقی رو با آهنگ«it’s dark and the hell is hot» در سال۱۹۹۸ و آهنگ «and then there was X» درسال ۱۹۹۹ فتح کرده بود.

44779911

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا