سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

فاحریه اوجن (fahriye evcen) به سر زبان , طرفداراش افتاد.

به گزارش نسیم ورد 

 فاحریه اوجن(fahriye evcen)با بوراک اوزچیویت (burak ozcivit) که همانند خودش بازیگر است در روز 8 تیر ازدواج کرده بود.فاحریه اوجن(fahriye evcen) همچنان عکس های ماه عسلشان را از فضای مجازی به اشتراک میگذارد.

IMG_20170716_164516
فاحریه اوجن(fahriye evcen) و بوراک اوزچیویت(burak ozcivit) در 8تیر در یک مکان بسیار زیبا برای یه عمر خوشبختی به یک دیگر جواب بله دادند.زوج بعد از عروسی برای ماه عسل به maldivlerرفتند. فاحریه اوجن(fahriye evcen) در عکس هایی که به اشتراک میذاشت , همواره یک لباس در تن داشت به همین دلیل به سر زبان طرفدارانش افتاد.
فاحریه اوجن(fahriye evcen)با بلوز قرمز و شلوار گشادش چندین بار عکس به اشتراک گذاشته است.بعضی از طرفداراش گفتند:لباس دیگه ای نداری ،کل ماه عسل رو بایه لباس بودی ، فقط یه لباس با خودت بردی و…

IMG_20170716_164458

بعضی از طرفدارانش هم از فاحریه اوجن(fahriye evcen) دفاع کردند و گفتند:تو یه روز شما چندبار لباس عوض میکنید تمام عکس هایی که فاحریه اوجن(fahriye evcen) به اشتراک گذاشته در یک روز بوده.

IMG_20170716_164451

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا