سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

مریم اوزرلی ( meryem uzerli ) از استادان درس میگیرد.

به گزارش نسیم ورد : مریم اوزرلی (meryem uzerli) به فیلم برداری های فیلم cingoz recai شروع کرده که از استادان بزرگ هالوک بیلگینر(haluk bilginer)و تاریک اونلواوغلو (tark unluoglu)درس حرف زدن و بازیگری می اموزد. بنابر خبری , مریم اوزرلی (meryem uzerli) بعد از هنرمندی در فیلم راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند (eskiya dunyaya hukumdar olmaz)به پروژه های دیگر نیز پرداخته.چند روز قبل فیلم برداری های فیلم cingoz recaiشروع شده که مریم اوزرلی (meryem uzerli) با هالوک بیلگینر (haluk bilginer) و کنان ایمیرزالی اوغلو (kenan imirzalioglu) هم بازی شده و گفته میشود که از استادان بزرگ اموزش دیده است .

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-07-16 07:16:07Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

مریم اوزرلی (meryem uzerli) که در المان به دنیا امده است در فیلمmuhtesem yuzyil نیز با لهجه ی خاصی که داشت نقش افرینی کرده بود و مورد پسند قرار گرفته بود اما وی میخواهد کاملا به زبان ترکی مسلط باشد و اصلا لهجه هم نداشته باشد که برای اینکار از بازیگر فیلم راهزنان بر دنیا حکومت نمیکنند, تاریک اونلواوغلو (tarik unluoglu) کمک میگرد. برای فیلم جدید مریم اوزرلی (meryem uzerli) سخت تلاش میکند و از طرف دیگرهم از استاد هالوک بیلگینر (haluk bilginer) درس بازیگری می اموزد.

IMG_20170719_121335مریم اوزرلی (meryem uzerli) زمان های بعد از فیلم برداری هم بیکار نمی نشیند و تکنیک های فیلم طنز و احساسی را نیز می اموزد.

عکس های از مریم اوزرلی (meryem uzerli) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا