سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سیاسی

حضور مهران غفوریان در « ماه تی‌تی » میرباقری !

مهران غفوریان سال گذشته در سه فیلم سینمایی حضور یافت و اولین نقش جدی‌اش را نیز بازی کرد که هنوز به نمایش درنیامده. او در آخرین گفت‌وگویش از تصمیم برای کارگردانی سینما در کنار ساخت مجموعه «زیر آسمان شهر» و همچنین بستن قرارداد برای بازی در سریال «ماه تی‌تی» خبر داده است که داوود میرباقری کارگردان «مختارنامه» آن را خواهد ساخت؛ این اولین همکاری میرباقری و مهران غفوریان خواهد بود.

مهرانغفوریان1مهران غفوریان اخیرا مصاحبه ای داشته و از روند فعالیتهای آتی خود، خبرهای جالبی را بیان کرده است. او در مورد همکاری خودش با مجموعه « ماه تی‌تی » گفته : من قراردادی چندماهه با آقای داوود میرباقری برای سریال «ماه تی‌تی» دارم که قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شود. «ماه تی‌تی»، این روزها در مرحله پیش تولید است و احتمالا یک ماه دیگر کلید می‌خورد.»

این اولین همکاری کارگردان « مختارنامه » با مهران غفوریان است که سال گذشته با بازی در «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» اولین نقش جدی خود را در سینما ایفا کرد.

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو خبر از تدارک برای تولید یک فیلم می‌دهد که احتمالا اولین کارگردانی سینمایی غفوریان را نیز رقم خواهد زد. او می گوید فیلم اولش را به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده فیلم «ناردون» و با فیلمنامه‌ای از خشایار الوند می‌سازد. البته ساخت «زیر آسمان شهر» نیز منتفی نشده و غفوریان اطلاعات تازه‌ای از تولید این سریال نیز می‌دهد و می‌گوید: «قرار است کارگردانی سریال «زیر آسمان شهر» را در کنار مهران مهام در پاییز و زمستان امسال آغاز کنم.»

پیش از این سه سری از این سریال در سال‌های 80 و 81 از شبکه سه سیما روی آنتن رفته بود و به گفته غفوریان تعداد قسمت‌های سری تازه آن نیز مانند نمونه‌های قبلی 90 قسمت است، او درباره عوامل این سریال می‌گوید: «تیم پشت صحنه کار که تغییر کرده و در میان کاراکترهای اصلی فعلا حضور خود من، حمید لولایی، یوسف تیموری و ملکه رنجبر نهایی شده است و البته شخصیت‌های جدید هم به این مجموعه اضافه می‌شود.»

غفوریان امسال حضور کوتاهی روی پرده را با اکران فیلم «50 کیلو آلبالو» ساخته مانی حقیقی تجربه کرد و این‌روزها فیلم دیگری با بازی او روی پرده است، این بازیگر امیدوار است که «ناردون» پرفروش باشد و درباره آن این‌طور نظر می‌دهد: «مهم‌ترین مولفه نقش‌آفرینی من در فیلم «ناردون» این است که برای اولین بار در عمر بازیگری‌ام، از لهجه استفاده می‌کنم که لهجه‌ام در این فیلم گیلانی است. به نظر من فیلم توانمندی آن را دارد که یکی از فیلم‌های پرفروش امسال سینماها باشد. من و تیم، سعی‌مان را کرده‌ایم و امیدوارم که مردم هم از نتیجه این کار راضی باشند و فیلم بتواند رونق دوباره‌ای به گیشه سینماها بدهد.»

«شارلاتان» ساخته سال 83 اولین تجربه بازی غفوریان در سینماست و این بازیگر پس از آن در 17 فیلم ظاهر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «کلاهی برای باران»، «زن بدلی»، «دختر میلیونر»، «شیر و عسل»، «حلقه‌های ازدواج» و «مجرد 40 ساله» اشاره کرد که همگی فیلم‌هایی کمدی و تجاری هستند، البته به نظر می‌رسد که او از سال گذشته راه تازه‌ای را در پیش گرفته است که همکاری با عبدالرضا کاهانی و داوود میرباقری و تصمیم برای کارگردانی در سینما نشانی از آن است، باید دید در آینده چه تغییراتی در فعالیت‌های حرفه‌ای این بازیگر کمدی ایجاد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا