سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جان یامان از جشنواره فیلم مونت کارلو جایزه گرفت

جان یامان با ادامه فعالیت بازیگریش در ایتالیا برای بیش از یک سال، به موفقیت هایش در عرصه بین المللی اضافه کرده است.
جایزه دستاورد اجتماعی در شب جشن فستیوال فیلم مونت کارلو که 27 تا 30 آوریل در تالار گریمالدی در روز شنبه 30 آوریل برگزار می شود به جان یامان اهدا می شود.

جان یامان در اینستاگرامش اعلام کرد که برای حضور در جشنواره فیلم مونت کارلو و دریافت جایزه اش در مونت کارلو حضور خواهد داشت.

آیا یامان که بیش از یک ساله که در ایتالیا زندگی می‌کند، می‌تواند جدیدترین اثر سیمونا تانزینی را با عنوان Conosci l’estate ساخته باشد؟ او با الهام از کتاب او، فیلمبرداری سریال “Viola come il mare” را به پایان رساند که در آن نقش اصلی را با فرانچسکا چیلمی بازی می کند . اما این سریال که قرار بود در بهار پخش شود به پاییز موکول شد.
این بازیگر که در ایتالیا هم در بسیاری از آگهی‌های بازرگانی بازی کرده ، به نفع کودکان کار می‌کند، برای کمک به کودکان در شرایط سخت فعالیت می‌کند و برند عطری به نام Can Yaman Mania راه‌اندازی کرده که در این کشور بسیار محبوب است. از سوی دیگر، جان یامان که با پلتفرم دیجیتال دیزنی پلاس که پخش آن از ژوئن در ترکیه آغاز می شود، قرارداد امضا کرده است و برای فیلمبرداری سریال ال تورکو به ترکیه می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا