سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

صحبت های اخیر«جادا پینکِت اِسمیت»”Jada pinkett Smith”

«جادا پینکِت اِسمیت»”Jada Pinkett Smith” احتمالی رو درباره‌ی رابطه‌ با همسرش «ویل اِسمیت»”Will Smith” با اصرار به اینکه ، «ما به دنبال هوس نیستیم و نمیکنیم .» ، بیان کرد .

شایعاتی درباره‌ی ستاره‌های هالیوودی که «ازدواج باز*»(* ازدواجی که در آن هر دو نفر قبول میکنند که با دیگران روابط آزاد داشته باشند)
میکنند و در مهمانی های اشتباه حضور دارند سال هاست که احاطه شده .

ولی «پینکِت اِسمیت» “Jada Pinkett Smith”چهل و پنج ساله به «اِی‌.‌دات»”A‌.‌Dot” در مصاحبه‌ای در «بی بی سی رادیو وان اکسترا»”BBC Radio 1Xtra ” گفت :« من و ویل هوس رانی نمی‌کنیم .»

الان من دو تا دوست پسر دارم و دو تا هم دوست دختر ولی با هم هوس رانی نمی‌کنیم .

«ما هوس رانی نمیکنیم .»

اون اضافه کرد : «ویل دوست داره گلف بازی کنه و من غذا پختن رو دوست دارم .»

«اِسمیت»ها از سال ۱۹۹۷ ازدواج کردن و الان والدین پسرش «جِیدِن»”Jaden” که نوزده سالشه و دختر شانزده سالش ، «ویلو»”Willow” هستش .

«پینکِت اِسمیت» “Jada Pinkett Smith”راز ازدواج طولانی‌اش رو گفت : «من فکر میکنم میدونین که یکی از چیزهایی که من باید یاد میگرفتم این بود که شما باید واقعاً از خیلی چیز ها دست بکشید و چیزی رو که برای خودتون نشاط میاره رو پیدا کنین .

« دو تا پدر و مادر باید شادی خودشون رو پیدا کنن و به عنوان دو فرد شاد در کنار هم باشن و بعدش شما میتونی به ساختن اون شادی بپردازی ولی چیزی که نمی‌تونی انتظار داشته باشی اینه که شریکت تو رو شاد کنه .

« تمام این انتظارات مردم برات چیزای قطعی و مسلم میشن ، میدونی که باید با شادی خودت پشت میز بیای ، با نشاط خودت ، بنابراین شماها میتونین اون رو با همدیگه تقسیم کنین .

« و من واقعاً باید اون رو یاد میگرفتم . ما باید با ضربه های روحیمون مقابله کنیم ، ما باید با تمام کارهای احمقانه و نادرست خودمون مقابله کنیم و واقعاً به عنوان انسانی کامل کنار هم باشیم و بعدش واقعاً حمایتش کنیم بهش اضافه کنیم .

« ولی مَرد ، زمانی که تو داری سعی میکنی کسی رو دوست داشته باشی ، تمام حفره ها رو با خودت و همه‌ی رنج و زحمت هات پُر کن و فکر کن که شریکت قراره تو رو از تمام ضربه های روحیت نجات بده . مَرد ، این یه راه برای از بین بردن یک رابطه‌ است .»

خانوم بازیگر،”Jada Pinkett Smith” در سینمایی طنز جدید «سفر دخترها»”Girls Trip” ، که
تقسیم صحنه‌ی پر حرارتش با بازیگر مرد «کُفی سیریبو»”Kofi Siriboe”
دیده میشه ، میدرخشه .

پرسیده شد که همسرش درباره‌ی این صحنه چه احساسی داشت ،
با شوخی جواب داد :« ویل و من بیست ساله که با همدیگه ازدواج کردیم .»

«اون هیچ جور احساسی درباره‌اش نخواهد داشت .»

اون خندید :« بعد از بیست سال اون احتمالاً اینطوریه ، ممنونم «کُفی»”Kofi” (دست میزنه) .

« میدونی ، بعد از بیست سال ، همه‌ی اونها خارج از پنجره قرار دارن !»

gfbJada Pinkett Smith Visits "The Tonight Show Starring Jimmy Fallon"jui

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا