سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پیوستن لی‌لی ریب به سم ورثینگتون در فیلم هیجانی بدون نام محصول نتفلیکس

لی‌لی ریب (Lily Rabe) بازیگر سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» در فیلم هیجانی بدون نام محصول نتفلیکس به کارگردانی برد اندرسون (Brad Anderson) همبازی سم ورثینگتون (Sam Worthington) شد. در این فیلم علاوه بر ورثینگتون و ریب، استیون توبولوسکی (Stephen Tobolowsky)، آدجوا اندوه (Adjoa Andoh) و لوسی کاپری (Lucy Capri) حضور دارند.

ریب بیشتر برای بازی در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» ساخته‌ی رایان مورفی (Ryan Murphy) شناخته می‌شود. او به زودی در نقش لیز چنی در فیلم بیوگرافی Vice «معاون» ساخته‌ی آدام مک‌کی (Adam McKay) کارگردان برنده جایزه اسکار در کنار کریستین بیل (Christian Bale) و ایمی آدامز (Amy Adams) دیده خواهد شد.

در این فیلم، ورثینگتون نقش پدری را بازی می‌کند که باید برای پیدا کردن همسر و دخترش که در یک ملاقات از اورژانس بیمارستان ناپدید شده‌اند تلاش کند. در خلاصه رسمی فیلم آمده است:

ری (با بازی ورثینگتون) به همراه خانواده‌اش در حال مسافرت هستند که در یک محل استراحت توقف کرده و دست دخترش پس از زمین خوردن می‌شکند. ری پس از رانندگی باعجله به سمت بیمارستان و دعوا با پرستار بخش پذیرش، بالاخره موفق می‌شود دخترش را به دکتر برساند. وقتی همسر و دختر او برای انجام ام آر آی به طبقه پایین می‌روند، ری که به شدت خسته شده روی یک صندلی در لابی به خواب می‌رود. او پس از بیدار شدن متوجه می‌شود هیچ مدرکی از پذیرش دخترش در بیمارستان وجود ندارد و همسر و دخترش ناپدید شده‌اند.

فیلمنامه این فیلم توسط الن بی مک‌الروی (Alan B. McElroy) نوشته شده و پل شیف (Paul Schiff)، نیل ادلستاین (Neal Edelstein) و مایک ماکاری (Mike Macari) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز خواهد شد.

ورثینگتون بیشتر برای بازی در نقش جیک سالی در فیلم علمی تخیلی Avatar «آواتار» ساخته‌ی جیمز کامرون (James Cameron) شناخته می‌شود. او قرار است دوباره در نقش خودش در دنباله‌های «آواتار» حضور داشته باشد که اولین این دنباله‌ها قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود. از دیگر فیلم‌های ورثینگتون می‌توان به Somersault «پشتک»، Clash Of The Titans «نبرد تایتان‌ها»، Terminator: Salvation «نابودگر: رستگاری» و Hacksaw Ridge «ستیغ هک‌ساو» اشاره کرد.

این فیلم بدون نام در سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا