سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

رابرت پاتینسون تقریبا نزدیک بوده که بیخیال نقش خودش در«گرگ و میش» بشه ….

شوک جوک هوآرد استرن که همیشه باعث میشه که هنرمند ها و ستاره ها راز هاشون رو بگن ، به نظر میاد که اینبار رابرت پاتینسون رو گرفتارخودش کرده …
رابرت پاتینسون که همیشه سعی میکنه به دور از حاشیه باشه و حریم خصوصی خودش رو حفظ میکنه ،اینبار برای تبلیغ و توضیح فیلم جدیدش به اسم«زمان خوب» ،که در آن با جنیفر جیسون لی همبازی شده در روز سه شنبه به برنامه ی ایکس اِم سیریوس استرن رفت.
رابرت پاتینسون توضیح داد برای بازی در نقش یک خوناشام به اسم ادوارد کولن که درفیلم گرگ و میش بازی کرد، اون نقشش رو بسیار جدی گرفت و باور کرد،همین نکته رابرت پاتینسون رو به ستاره ی اون فیلم تبدیل کرد.
رابرت پاتیسنون در قسمتی از گفت و گو توضیح داد که «شما وقتی با کسی ارتباط رو طوری برقرار کنین که جدی باشه و به ندرت با هم حرف بزنین و اصلا همدیگر رو
لمس نکنین، یه رابطه ی خیلی خشک شکل میگیره. اما درستش اینه که کمی نرمش بیشتری نشون بدی ،این همون ارتباطیه که میان نوجوان ها شکل گرفته.»
رابرت پاتینسون طریقه ی ارتباط خودش رو با پارتنر مقابلش یعنی کاراکتر بلا که کریستین استوارت اون رو بازی کرده بود رو به این صورت توضیح داد و اضافه کرد:« همه ی آدم ها انتظار دارن که شخصیت های داستان خوشحال و شاد باشن.»
تهیه کنندگان کار به رابرت پاتیسون نسخه ای ازکتاب های موفق رو دراین باره بهش میدادن و از اون میخواستن بر اون پایه شخصیت رو جلو ببره. و همچنین میخواستن که فراتر از صرفا یک کار به شخصیتی که باید بازی کنه فکرکنه.
رابرت پاتینسون گفت:« من فکر میکردم که خیلی آرام بودم ، اما باید کاراکتری برخلاف این رو از خودم نشون میدادم و جنبش و فعالیت های بدنی بیشتری انجام میدادم و گرنه دیگه برای این کار مناسب نبودم و مجبور بودم بیخیال کار بشم.»

رابرت پاتینسون در ادامه ی صحبت هاش درباره ی دوستی خود با اف کی اِی توییگ توضیح داد و گفت رابطه اونها کمی شبیه نامزد به نظر میاد.
رابرت پاتینسون گفت که:« شهرت همیشه رابطه ها رو تحت تاثیر قرار میده و میشه گفت رو ارتباط ماهم بی تاثیر نبوده و اغلب با نظرات نژاد پرستانه ای در شبکه های اجتماعی رو به رو میشم ،صرفا به خاطر اینکه توییگ سیاه پوسته، این موضوع بسیار آزار دهنده اس . در کل قرار گذاشتن با هرکسی در صنعت فیلم و سرگرمی خیلی مشکل و سخت به نظر میرسه.»
قبل از توییگ، رابرت پاتینسون با کریستین استورات ،همبازیش در گرگ و میش ارتباط داشت.
در آخر مصاحبه رابرت پاتینسون گفت :« همه آدم ها فکر میکنن که میخوان باهات رابطه داشته باشن اما بعد یه مدت میفهمن این اصلا چیزی که اونها تصور میکردن نیست و شاید کمی دیوونه کننده به نظر برسه ،اما خب راه چاره ای براش نیست و کاری از دست خودت ساخته نیست و این مسائل گیج کننده و ناسازگاری ها در همه ی رابطه ها وجود داره و جزو سختی های رابطه به حساب میاد.

296.

tfs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا