سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

لئوناردو دی‌کاپریو Leonardo DiCaprio بازیگر اصلی Nightmare Alley فیلم جدید گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro)

[ad_1]

دارنده ی اسکار لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) در صف انتخاب بازیگران اصلی فیلم جدید کارگردان دارنده اسکار گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) قرار گرفت…

کارگردان فیلم Shape of Water که سال ۲۰۱۸ عنوان بهترین کارگردان و بهترین فیلم را برای خود کرده است ، برای فیلم جدیدش Nightmare Alley آماده میشه و دی‌کاپریو را به عنوان اولین بازیگر فیلمش انتخاب کرده ، کسی که بازی اش در  Once Upon a Time in Hollywood را خواهیم دید. فیلم Nightmare Alley اقتباسی است از رمانی نوشته ی William Lindsay Gresham برای سال ۱۹۴۶ که یک سال بعد مورد اقتباس قرار گرفت و گفته میشود فیلم جدید بازسازی ان فیلم نیست و ریبوتی جدید خواهد بود.

Kim Morgan قرار است تا دل تورو را در نوشتن فیلمنامه همراهی کند و J. Miles Dale از فیلم Shape of Water همچنان به عنوان تهیه کننده وی را همراهی میکند و کمپانیهای Fox Searchlight و TSG Entertainment نیز حامیان فیلم هستند.

فیلمبرداری فیلم احتمالا از پاییز اغاز خواهد شد و میدانیم دیگر فیلم دل تورو یعنی Scary Stories to Tell in the Dark هم به تازگی اولین تیزرش منتشر شده است. منتظر خبرهای بیشتر از این فیلم و انتخاب دیگر بازیگران فیلم باشید.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا