سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

«هولو »”Hulu” حق دسترسی به «تی جی آی اِف» “TGIF” آرشیو رو داره….

«تی جی آی اِف» “TGIF” داره به هولو “Hulu”برمیگرده ، فقط اینبار شما میتونین برنامه های مورد علاقتون رو در دهه ی نود هر روز از هفته که خواستین ببینین….
در سرویس جریانی که برقرار کردن پنج تا از برنامه های تلویزیونی محبوب شماکه با نظر خودتون از شبکه ی «اِی بی سی» انتخاب شده پخش میشه.
برنامه هایی که محور موضوعی آنها بر طبق خانواده ودوستان هست و رتبه بندی اونها بسیار بالا و جز برنامه های پربیننده در دهه ی نود به شمار میومدن در جمعه شب ها پخش میشن.
«خانه کامل»، «موضوعات خانواده »،«گام به گام»،«غریبه های کامل»و «هنگین با آقای کوپر» جزو برنامه های منتخبی هستن که قراره در بیست و نهم سپتامبر
پخش بشن…

بر طبق قرداد اخیر برای پخش برنامه به این توافق رسیدن که بیش از هشت صد
قسمت برنامه ی تلویزیونی از شبکه پخش کنن….
اما حق امتیاز را برای نمایش «دختران طلایی»،«اُ . سی» و «سین فیلد» از دست دادن…..
با اینکه شبکه ی هولو “Hulu” در گیر پخش برنامه های کلاسیک هست اما هنوز هم در پخش دراما بسیار موفق عمل میکنه و برای «داستان نابینایان» نامزد سیزده جایزه ی اِمی شد که جایزه ی بهترین دراما هم جزو اون ها قرار گرفته.
این دستاوردها جزو موفقیت های بزرگ برای هولو “Hulu” که یک سرویس شبکه ای هست رقم خورده….

شبکه ی هولو “Hulu” تونسته در بین تنوع و شلوغی های موجود و همچنین رقابت های جدی جزو اصلی ترین انتخاب ها محسوب بشه و حرفی در زمینه ای صنعت سرگرمی و تفریح برای مخاطب ها داشته باشه.

fullhouse.0FamilyMattersFEATUREDgolden-girlsTHEocreasonstowatch_LargeWideimages

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا