سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر سریال داستان بدروم،الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) :

به گزارش نسیم ورد : الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) متولد سال1992.5.26 در انکارا به دنیا امده است.الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) هم اکنون 24 سال دارد.الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) قدش 1.82متر است و 73کیلو است.رنگ چشم های الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) قهوه ای است.باید به اطلاع رساند که الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) دوست دختری ندارد. الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) در دانشگاه در قسمت تئاتر درس خواننده است. الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) در تبلیغات نقش افرینی کرده است همچنین در دوره ای مدلی نیز کرده بود.

اولین سریال الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) هم دروغگوهای کوچک (tatli kuçuk yalançilar) بود که در نقش جسور(çesur)هنرمندی کرده بود.در سال 2015 الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) در سریال عشق تلخ(açi aşk) نقش افرینی کرده بود و در انجا هم نقش پسری به اسم   علی(ali) رو بازی میکرد . هم اکنون هم الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) در سریال داستان بودروم(bodrum masali)که از شبکه ی kanal dپخش میشود بازی کرده است در این سریال هم نقش اتش(ateş)رو بازی کرده. باید به اطلاع رسانید فصل اول این سریال تمام شده و فصل دوم ان در شهریور شروع خواهد شد .

عکس های از الپ اِرَن دویماز(alperen duymaz) :

برا ی مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا