سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

شکایت جورج کلونی “George Clooney” از یک مجله ….

جورج کلونی “Georgr Clooney” برای بچه هاش معتقد به حفظ حریم خصوصی هست….
جورج کلونی “George Clooney” در روز جمعه یک بیانیه برعلیه مجله ی فرانسوی برای انتشار عکس خودش و آمل کلونی همسرش و دو قلو های هفت هفته ایش داد….
جورج کلونی “George Clooney” گفت:« در هفته ی گذشته عکاسان از حصار ما گذشتن و از درخت های ما بالا رفتن و به شکل غیرقانونی از داخل خونه ی ما عکس گرفتن….اشتباه نکنین که ما بی خیال کار اونها شدیم ، نه بلکه آژانس و خود مجله تحت اقدام قانونی قرار میگیرن و باید در مقابل این حرکت اشتباه خودشون پاسخ گو باشن…. ایمنی و امنیت کامل فرزندانم از همه مسائل مهم تر به حساب میاد و اولین اولویت برای من هست….»
عکس هایی که از بچه های جورج کلونی “George Clooney” و خودش منتشر شده ،کاملا مشخصه بسیار سریع و بی اطلاع گرفته شده.
جورج کلونی “George Clooney” و همسرش در هفتم ژوئن از به دنیا اومدن دو قلو های خودشون به نام های اِلا و الکساندر استقبال کردن.
جورج کلونی “George Clooney ” اخیرا درباره ی مرگ پرنسس دیانا صحبت کرده…
از جورج کلونی “George Clooney” در مصاحبه ای که در سال۲۰۱۱ انجام داده بودن ، ازش درمورد هنرمندهایی که عکس های بچه هاشون رو میفروشن پرسیدن، جورج کلونی “George Clooney” در این باره پاسخ داد:« من نمیتونم نظر قطعی موافق یا بر خلاف این موضوع بدم. وقتی که میبینم آنجلینا جولی “Angelina Jolie”و برد پیت ” Brad pitt” هر عکس جدید از فرزندشون رو حدود پنج میلیون دلار میفروشن و به خیریه میدن ،به نظرم خیلی خوبه ،اما خب یادتون باشه وقتی یه نفر عادی این مسئله رو میفهمه خیلی مشتاق میشه که اون هم این عکس رو بگیره تا همچین درآمدی داشته باشه … حتی اون فرد حاضره برای داشتن پنج میلیون دلار مزاحم حریم خصوصی دیگران بشه و قوانین و حقوق اونها رو نادیده بگیره ، از نظر من این کار اصلا درست نیست و شاید یک جور سوء استفاده به نظر برسه….

imageamal-clooney-george-clooneygeorge-clooney-twinsGeorge-Clooney-Ama-Clooney-Cannes-Film-Festival-2016-Money-Monster-Premiere-Red-Carpet-Fashion-Atelier-Versace-Tom-Lorenzo-Site-1george-clooney-amal-clooney-twins170221151242-george-amal-clooney-super-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا