سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

فعالیت بیشترنیکل کیدمن “Nicole Kidman” در تلویزیون….

بین انتخاب نیکل کیدمن “Nicole Kidman” در جشنواره ی اِمی و نقش تحسین شده ی اون در فیلم «بالای ترین قسمت دریاچه»، نیکل کیدمن “Nicole Kidman” تصمیم داره که در قاب کوچیک تلویزیون فعالیت های بیشتری انجام بده…..
در کنفرانس مطبوعاتی بین منتقدان تلویزیونی که در روز شنبه برگزار شد ، نیکل کیدمن “Nicole Kidman” باحضور در اونجا به تعدادی از سوال ها پاسخ داد،در بخشی از صحبت هاش گفت:« آیا من دوست دارم در تلویزیون فعال تر باشم ؟ خب در این باره معلومه که خیلی دوست دارم فعالتر باشم، اما اینکه در آینده این اتفاق میفته یا نه؟ ، من نمیدونم!!….»
نیکل کیدم”Nicole” اخیرا درشبکه ی اچ بی اُ، برای اجراش در «Big Little Lies» در کنار ریس ویتراسپون و دیوید ای. کیلی برای بخش بهترین مینی سریال در جشنواره ی اِمی انتخاب شد….
نیکل کیدمن  “Nicole”بعدا در فصل دوم «بالاترین قسمت دریاچه» در نقش مادر فردی که قهرمان هست،ایفای نقش میکنه …..
برای نقش فرزند با رابین گریفین(الیزابت موس) به توافق رسیدن.

اما بعد از دو نقشی که نیکل کیدمن”Nicole Kidman” در دو سریال با مضمون درام بازی کرده ، نیکل کیدمن “Nicole Kidman” گفته الان به دنبال یک نقش سبک تر و متفاوت تری میگرده….
نیکل کیدمن “Nicole Kidman” گفت که:« من که دوست دارم که کار طنز و کمدی انجام بدم ،اما تا به حال همچین پیشنهادی نداشتم ،فقط به من پیشنهاد بازی در پروژه های درام رو دادن.»
نیکل کید من “Nicole Kidman” که در ماه قبل پنجاه ساله شده گفت که :« من الان در این برهه از زندگیم حاضرم که کارهای مختلف رو انجام بدم.»

نیکل کید من “Nicole Kidman” در ادامه اضافه کرد که:« من الان دلم میخواد چیزهای مختلف رو امتحان بکنم، من حتی اگه رو صورتم هم سقوط بکنم ،الان میدونم که چه جوری برگردم و دوباره درستش بکنم.»
ستاره ی سریال بازی تاج و تخت، “Gwendolin Christie” هم همچنین در فصل دوم «بالاترین قسمت دریاچه» به عنوان دخترچینی ایفای نقش میکنه.
این یک سال موفقیت و تحسین رو برای نیکل کیدمن”Nicole Kidman” در فیلم و تلویزیون به همراه داشت و اون برای بازی در فیلم «شیر» جایزه آکادمی رو دریافت کرد .
نیکل کیدمن “Nicole kidman” گفت که:« با قدردانی وارد پنجاه سالگیم شدم.»

نیکل کیدمن “Nicole Kidman” در آخر صحبت هاش در این باره گفت:« من خیلی خوشحالم که الان اینجا قرارگرفتم، فکر کردن به این سال و اینکه همه اتفاق ها هم زمان باهم اتفاق افتادن باعث میشه حس خارق العاده ای بهم دست بده و گریه ام بندازه…. من حتی نمیتونم تصور کنم این لحظه چطوری برام رقم خورده ،اما از این موضوع بسیار ممنونم و فقط میتونم تعظیم کنم و به این شکل سپاسگذاریم رو نشون بدم.
«بالاترین قسمت دریاچه:دختر چینی» از دهم سپتامبر بامدت زمانی بیش از سه روز در هفته بر روی آنتن تلویزیون نمایش داده میشه…..

Nicole-Kidman-Keith-Urban-2017-OscarsNicole-Kidman-Photos69th Annual Golden Globe Awards - ArrivalsMV5BMTk1MjM5NDg4MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDg1OTQ4Nw@@._V1_UY1200_CR128,0,630,1200_AL_

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا