سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

ستاره ی سابق “Sugababes”،« هیدی رنج» ” Heidi Range” اولین فرزند خودش رو بارداره….

خواننده هیدی رِنج “Heidi Range” اولین فرزند خودش رو از همسرش الکس پارتاکیس “Alex partakis” باردار شده….
هیدی رنج “Heidi Rang” توضیح داده که از مراسم ازدواجش در سال قبل تا به الان در تلاش برای داشتن فرزند بوده ….
هیدی رنج “Heidi Range” سی و چهار ساله در گفت و گو به مجله گفت که:« مراسم عروسی ما بی نظیر بود و من انتظار داشتم که بسیار زود بچه دار بشم.»

هیدی رنج “Heidi Range” در ادامه گفت :« هر ماه که میگذشت من آزمایش میدادم اما جواب همیشه منفی بود تا اینکه آخرین جواب مثبت شد ، این خبر واقعا یک شوک بزرگ برای ما بود. الکس خواب بود و من جواب آزمایش تو خونه میچرخیدم و هی با خودم میگفتم (واقعا این اتفاق افتاده!!)….
ما بعد از دوسال بازسازی خونه بعد عید پاک به اینجا اومدیم …..این خیلی برای ما پر معنی به حساب میاد و اولین تجربه ی خاص خانوادگی هست که برامون اتفاق افتاده…..من حس میکنم که خونمون با حضور اون بسیار دوست داشتنی میشه….»
گروه “Sugababes” از سال۲۰۰۱ کار خودشون رو سه نفره ی آغاز کردن و در نهایت با اتفاقات مختلف در سال ۲۰۱۱ به کار خودشون پایان دادن….
هیدی رنج “Heidi Range” و همسرش الکس پارتاکیس از سال۲۰۱۴ با هم رابطه داشتن و سپتامبر سال گذشته در ایتالیا با هم ازدواج کردن.

300x300heidiSugababes-singer-Heidi-Range-fashion-beauty-secret-plastic-surgery-Kirsty-Nutkins-583719landscape_heidi_range_raceCS17137968

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا