سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس نوث به تجاوز جنسی به سه زن متهم شده است.

یک زن دیگر کریس نوث را به تجاوز جنسی متهم کرده است. آخرین ادعا یک روز پس از آن مطرح شد که دو زن این بازیگر 67 ساله را به تجاوز جنسی متهم کردند.

نوث بیشتر به خاطر نقش آقای بزرگ در سریال محبوب تلویزیونی و اسپین آف فعلی And Just Like That شناخته شده است.

در گزارش جدیدی توسط The Daily Beast، یک زن 30 ساله مدیر فناوری که با نام مستعار آوا شناخته می شود، ادعا می کند که در 18 سالگی  توسط بازیگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این حادثه زمانی رخ داد که او در سال 2010 به عنوان یک مهماندار و خواننده در رستوران Midtown Manhattan Da Marino مشغول به کار بود. در رابطه با ادعاهای آوا، نماینده توث در بیانیه‌ای به Daily Beast گفت که نوث این اتهام را رد کرده و می گوید نمی دانم این زن کیست.”

در بیانیه‌ای از سوی Noth آمده : «اتهامات افرادی که سال‌ها پیش، حتی دهه‌ها پیش با من آشنا شدم، کاملاً نادرست است.این داستان‌ها می‌توانست مربوط به 30 سال پیش یا 30 روز پیش باشد  این مرزی است که من از آن عبور نکرده‌ام.”

آوا ادعا می کند که وقتی نوث به دامارینو می رفت همیشه مست بود و یک شب به رئیسش گفت که می خواهد با من  آواز بخواند. در آن شب، او ادعا می کند که آنها در مورد شغل و زادگاهش صحبت کرده اند، “در حالی که او بارها به من دست می زد.”

آوا  ادعا می کند که در پایان شیفت کاری حوالی ساعت 1 بامداد، در دفتر مدیرش بود که ظاهرا نوث وارد اتاق شد و شروع به بوسیدن او و فشار دادن بدنش به میز کرد.

او ادعا می کند که برای اینکه نوث را متوقف کند، او را متقاعد کرد که در جای دیگر قرار بگذارند . بعد نوث گفت که به محض رسیدن به آپارتمانش یک ماشین می فرستد تا آوا به خانه او برود.  آوا ادعا می کند که وقتی نوث به خانه رسید پیامکی فرستاد اما آوا  هرگز پاسخ نداد. روز بعد او به پدر و مادرش زنگ زد و ماجرا را به آنها گفت.

زنی دیگر  با نام مستعار زویی گفت که او 22 ساله است و  برای یک شرکت پرمخاطب کار می کند که نوث و افراد مشهور دیگر به طور منظم در آنجا رفت و آمد داشتند، در سال 2004 زمانی که او در آپارتمانش در لس آنجلس بود به او حمله کرد.

زن دیگری با نام مستعار لیلی 25 ساله بود و به عنوان پیشخدمت در بخش VIP در یک کلوپ شبانه در نیویورک کار می کرد که در سال 2015 با نوث آشنا شد. او ادعا می کند که نوث در آپارتمانش در نیویورک به او تجاوز کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا