سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

گوکچه ایوب اغلو که با سریال زن درخشید با شخصیت زنانه کاملاً متفاوت به سریال ها بازگشته است

گوکچه ایوب اغلو یکی دیگر از نام های مهم سریال Şahane Hayatım (زندگی شگفت انگیز من) بود که نام های مهمی چون اونور تونا، هلال آلتینبیلک، نسرین جوادزاده، سومرو یاوروکوک، ییگیت اوشنر و سرکان کسکین در آن ایفای نقش کردند.

سناریو تاثیر زیادی در امتیازات خوب قسمت اول سریال دارد که بلافاصله با داستان متفاوتش توجه مخاطب را به خودش جلب کرد. سریال Şahane Hayatım البته با نام های تاثیرگذار و حمایت از شبکه های اجتماعی بازیگران اصلی آن شروع خوبی داشته است.

گوکچه ایوب اوغلو که توجه میلیون ها بیننده را به خودش جلب کرد و با شخصیت شیدا که در سریال Kadın (زن) بازی کرد، جهش بزرگی در حرفه اش ایجاد کرد، به لطف شخصیت هایی که این سریال دارد به نامی پرمخاطب تبدیل شده است.

طرفداران گوکچه ایوب اوغلو نیز خوشحال هستند که او دوباره با یک داستان غافلگیرکننده مانند Şahane Hayatım روی پرده ظاهر شد.

این بازیگر گفت که فیلمنامه را خواند و در مورد صحنه بعدی بسیار کنجکاو بود و به دلیل هیجان انگیز بودن نقش را پذیرفت.

گوکچه ایوب اوغلو در مورد شخصیت «دیدم» که در داستان به تصویر کشیده است، چنین صحبت کرد: «دیدم، از سطوح مختلف آموزشی، فرهنگی و اقتصادی، توانست با کمی حقه وارد جامعه شود. «دیدم» زنی است که سعی می کند با نشان دادن خودش متفاوت از آنچه هست، جامعه اش را حفظ کند. در واقع، من سعی می کنم به یک شخصیت نقش آفرین جان بدهم. اما از طرف دیگر، من هنوز «دیدم» را واقعی می دانم. به هر حال همین است. او می داند که از کجا آمده و چرا باید در آن جامعه بماند. به نظر می رسد که او فعلا تمام تلاشش را برای این کار انجام می دهد.»

این بازیگر که گفته بود سریال «Şahane Hayatım» که انتظار می رود با صحنه های اکشن و درام بودنش به عنوان یک داستان پلیسی خوب مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد لذت تماشای خوبی خواهد داشت، نظر خود را با جملات زیر بیان کرد:

«فکر می‌کنم داستان یک جنبه درام، یک جنبه پلیسی، یک جنبه دسیسه و کمدی دارد. به همین دلیل معتقدم مخاطب ما را خسته نمی کند و لذت تماشای خوبی را به همراه خواهد داشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا