سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پینک قراره جایزه آیکون در جوایز موسیقی بیلبورد را ببرد: احساس افتخار و فروتنی می کنم.

یک نماد واقعی!

 به گزارش people پینک قرار است با جایزه Icon در جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ 23 مه مفتخر شود ، . این خواننده همچنین برای اجرای  روی صحنه خواهد رفت.

پینک 41 ساله در بیانیه مطبوعاتی گفت: “من به عنوان یک دختر کوچک ، همیشه آرزو داشتم که خواننده شوم و عشقم به موسیقی را با جهان تقسیم کنم.” “سالها بعد ، درک دریافت جایزه آیکون Billboard Music Awards سخته!!

او  افزود: “من برای پیوستن به گروه سلطانهای موسیقی مانند شر ، گارت بروکس ، جانت جکسون و استیوی واندر بسیار افتخار می کنم.” من احساس فروتنی و برکت می کنم.”

پینک تنها دهمین نفری است که این جایزه را کسب می کند. دریافت کنندگان دیگر  ماریا کری ، سلین دیون ، پرنس و جنیفر لوپز هستند.

سال گذشته ، بروکس این جایزه را گرفت و به خاطر ترکیبی از آهنگ های “The Thunder Rolls” ، “Dive Bar” ، “Friends in Low Places” و “The Dance” روی صحنه رفت.

پینک آخرین بار در سال 2016 در استیج BBMA ظاهر شد ، زمانی که او آهنگ خود را “درست مثل آتش” را اجرا کرد.

در میان نامزدهای امسال BBMA ،دویکند با 16 نامزدی و  رپر DaBaby با 11 نامزدی و  رپر فقید Pop Smoke با 10 نامزدی در جایگاه نخست قرار دارند. گابی بارت و مگان دی استالیون  دو نامزد زن با بیشترین نامزدی به ترتیب با نه و هفت نامزدی هستند.

جوایز موسیقی بیلبورد 2021 – با میزبانی نیک جوناس یکشنبه 23 مه ساعت 8 به صورت زنده در NBC  پخش خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا