سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

ملیس سزن: وقتی عاشق می شوم….!

ملیس سزن «Melis Sezen»، که با شخصیت (درین) سریال «بی صداقت» کانال دی شناخته می شود، مهمان شماره جدید مجله «Marie Claire» بود.

ملیس سزن، درباره کنجکاوی هایش صحبت کرد، او که با سریال «بی‌صداقت» به شهرت رسیده، اعتراف کرد:

جدا شدن از شخصیت درین درسریال «بی صداقت» زمان بر است.من به مدت 2 سال هر روز با او بودم، اما فراتر از آن، پیوند عاطفی بسیار شدیدی با او داشتم، نمی توانستم برای مدت طولانی از آن نقش بیرون بیام. داشتم به خودم میگفتم استعفا دادم، حالا باید ترک کنی، اما من نتوانستم استعفا بدهم.

در ادامه گفتگو، زمانیکه از او پرسیده شد، سزن، چه چیزی را در بازیگری بیشتر دوست داشتید و دارید؟ او به این سوال پاسخ داد:

“آزادی…

هر چیزی بودن

مهمتر از همه، این به من امکان می دهد تا خودم را کشف کنم.”

ملیس سزن که اخیراً برای اولین بار در کنار معشوق تاجرش، آتیلا بینگول جلوی دوربین رفت،از زندگی عاشقانه خود صحبت کرد. این بازیگر معروف در پاسخ به سوال اینکه نظرت در مورد عشق چیست؟ آیا « عاشق شده‌ای؟» پاسخ طفره‌آمیزی داد:

«من چیزی در مورد عشق نمی‌دانستم. گفتم حالا عاشقی را امتحان کنم، اما،این حالت شناخت نیست.»

سزن همچنین توضیح داد که وقتی با این کلمات عاشق شد چه جور زنی شد:

«چیزهایی که نمی‌دانم در درونم بیدار می‌شوند، احساساتی که نمی‌توان توصیف کرد … اما تمام زندگی را در درونم حس می کنم و آن را اجرا می کنم. احساس می کنم زنده هستم، دارم شکوفا می شوم.”

از او پرسیده شد: وقتی خسته می شوی، یا از همه چیز خسته می شوی، چگونه با آن کنار می آیی؟ او گفت:

“منشأ من ایمان من است، همیشه، هر لحظه، تسلیم من… رقصیدن برای من خیلی خوب است، من می رقصم. چون سعی می کنم خودم را با جریان رها کنم… خواندن کتاب نیز بسیار آرامش بخش و مفید است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا