سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Paris Hilton گفت که Kim Kardashian به او برای فریز کردن تخمک هایش انگیزه داده. “فکر می کنم هر زنی باید این کار را انجام دهد”

پاریس هیلتون موضوع تصمیم گیری فریز تخم هایش را افشا میکند،ظاهرا دوست او کیم کارداشیان این انگیزه را به او داده است.

در مصاحبه ای با Sunday Times، هیلتون 39 ساله اظهار داشت که او چند سال پیش بعد از گفتگویی با کارداشیان وست 39 ساله ، تخمک هایش را منجمد کرد. هیلتون در این مصاحبه گفت: ” مکالمه ی عجیبی با کیم کارداشیان در مورد این موضوع داشتم او برای این کار پزشک خودش را پیشنهاد کرد.هیلتون گفت: “او من را به پزشکش معرفی کرد و من الهام انجام این کار را از او گرفتم، فکر می کنم هر زنی باید این کار را انجام دهد چون شما با اینکار می توانید تخمکتان را حفظ کنید و نگید که خدای من ،باید ازدواج کنم.”هیلتون وقتی به بچه فکر میکند،در نهایت به یک دختر بچه امیدوار است و به Sunday Times گفت: “من به طرز لباس پوشیدن او حساسم چون او نمونه ی کوچیکی از منه” و گفت همچنین با دو قلوهای دختر و پسر برمیگردد.

هیلتون در حال حاضر با Carter Reum رابطه دارد ، منبعی اخیراً به PEOPLE گفته که “او هیچوقت خوشبخت نبوده تا وقتیکه با کارتر آشنا شد، آنها عاشق هم هستند”. این زوج در ماه آوریل اولین سالگردشان را جشن گرفتند و در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.هیلتون نوشت:سالگردمون مبارک عشقم.

هیلتون به روزنامه Sunday Times گفته فکر می کند کارتر بهترین پدر خواهد بود و امیدوار است که با او خانواده ای داشته باشد.

او در مورد کارتر گفت: بلاخره جفتم را پیدا کردم او کسی است که می خواهم بقیه عمرم را باهاش بگذرونم و با او خانواده داشته باشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا