سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دویکند یک میلیون دلار به تلاش های امدادی اتیوپی کمک می کند

دویکند یک میلیون دلار به امداد رسانی در اتیوپی کمک خواهد کرد.

خواننده “بی قلب” این خبر را در 4 آوریل در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد ، که جزئیات چگونگی برنامه ریزی برای کمک به افرادی را که درگیر جنگ بین دولت در آدیس آبابا و منطقه Tigray بودند ، اعلام کرد.

ویکند نوشت: “قلب من برای مردم اتیوپی  شکسته چون افراد غیرنظامی بی گناه از کودکان کوچک تا افراد مسن کشته میشوند  و کل روستاییان از ترس و نابودی آواره شدند.” او افزود: “من 1 میلیون دلار برای تهیه 2 میلیون وعده غذایی از طریق برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد اهدا می کنم و آنها را که می توانند غذا تهیه کنند را تشویق می کنم. “

یک گزارش داخلی از دولت ایالات متحده ادعا کرد که هدف از درگیری ، که منجر به کشته شدن هزاران نفر و آواره شدن افراد دیگر  است ، حذف قومیت Tigrayan از اتیوپی است ، به نقل از نیویورک تایمز. دولت اتیوپی اتهامات پاکسازی قومی را به شدت رد کرد.

علت این  کمک ، یه چیز شخصی برای دویکند است: هر دو والدین او از اتیوپی هستند. این زوج در دهه 80 به تورنتو کانادا مهاجرت کردند ، جایی که این هنرمند متولد و بزرگ شد.

طرفداران اقدامات او را در بخش نظرات تحسین کردند. یکی نوشت: “دویکند اینجا که کاری می کند که اکثر میلیاردرها و مدیرعامل شرکت های چند میلیون دلاری از آن چشم می بندند. به  این مرد احترام بگذارید ، ما شما را دوست داریم.” دیگری افزود: “بگذارید برای لحظه ای فقط از این مرد قدردانی کنیم ، این واقعیته که او وقت خود را صرف انجام این کارهای خارق العاده از خودگذشتگی برای کمک به دیگران می کند، این باعث افتخار من است که طرفدار او هستم.”

سومی اظهار داشت: “پادشاه واقعی از پلتفرم خود به خوبی استفاده می کند. ما به افرادی مانند شما نیاز داریم. برای همه مردم بی گناه اتیوپی دعا می کنیم و ممکن است قسمت ما به اندازه نیاز آنها کمک کند.”

دویکند اخیراً وقتی علیه موضعی که به نظر او بی انصافی در روند انتخاب گرمی بود موضع گرفت ، خبرساز شد. او در ماه مارس به نیویورک تایمز گفت: “به دلیل کمیته های مخفی ، من دیگر اجازه نمی دهم که لیبل من موسیقی من را به گرمی ها ارسال کند.”

او قبلاً ، در توییتر نوشت: “گرمی  همچنان فاسد هست. شما به من ، طرفداران من و شفافیت صنعت مدیون هستید …”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا