سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بر اساس گزارش ها ، کانیه وست و ایرینا شایک 2 ماه پس از طوفان عاشقانه از هم جدا شدند

کانیه وست  44 ساله که در حال حاضر سخت مشغول کار با آلبوم جدید خود Donda است ، بار دیگر مجرد شد . بر اساس گزارش های متعدد ، کانیه و ایرینا شایک پس از دو ماه لذت بردن از یک  طوفان عاشقانه  ، تصمیم گرفته اند راهشان را جدا کنند.

منبعی که اولین بار جدایی آنها را در 21 اوت گزارش داد به پیپل گفت که رابطه آنها جدی نبوده.

منبع دوم به مجله توضیح داد که طراح Yeezy بر کارش و گذراندن وقت با چهار فرزندش تمرکز کرده است – نورث وست ، 8 ، سنت وست ، 5 ، شیکاگو وست ، 3 ، و مزمور وست ، 2 – که از همسر سابقش کیم کارداشیان دارد.

همانطور که منبع خودی می گوید ، “او در حال حاضر وقت رابطه ندارد. او ایرینا را شگفت انگیز می داند. آنها دوستانه باقی می مانند.”

Us Weekly نیز جدایی شان را تأیید کرد و از طریق یک منبع گزارش داد که “کانیه و ایرینا به پایان رسیده اند ، اما آنها هرگز به طور واقعیشروع نکرده اند ، هیچ چیزی اتفاق نیافتاد. ”

این دو نفر اولین بار در ماه ژوئن شایعات عاشقانه ای را برانگیختند هنگامی که در نزدیکی پرووانس ، فرانسه مشاهده شدند که در کنار هم بودند.  در آن زمان ، یک شاهد عینی به E نیوز گفت ، “آنها فوق العاده شاد و آرام به نظر می رسیدند.”

منبع دوم در مورد تفریح ​​عاشقانه آنها توضیح داد “کانیه از ایرینا در هر فرصتی که می توانست عکاسی کرد”.

این خودی قبلاً فاش کرد و منبع دیگری افزود: “کانیه و ایرینا به تازگی زمانی که هر دو در شهر نیویورک بودند با هم ارتباط برقرار کردند. آنها یک شب با هم ملاقات کردند .  کانیه اظهار داشت که رابطه جدی نمی خواهد ، اما از حال و هوای ایرینا خوشش می آید. ”

علاوه بر این ، اخبار جدایی کانیه و ایرینا تنها یک روز پس از آنکه کانیه با کیم برای ناهار در مالیبو ، کالیفرنیا دیده شد ، منتشر می شود.  از این دو در حالی که در حال بیرون رفتن از رستوران  بدون بچه هایشان بودند ، عکس گرفته شد و ثابت کرد که آنها در میان طلاقشان رابطه صمیمی دارند.

در اوایل ماه جاری ، یک منبع منحصراً به E نیوز گفت کیم و کانیه  رابطه “دوستی واقعی” برقرار کرده اند و “بیشتر و بیشتر” در ارتباط هستند.

این خودی قبلاً به اشتراک گذاشت: “کیم می خواهد بچه ها با کانیه در ارتباط باشند و این امر را محقق خواهد کرد.” “برای او بسیار مهم است که او و کانیه فرزند پروری سالمی داشته باشند  و بچه ها روابط قوی با هر دو والدینشان را داشته باشند … این برای کیم یک اولویت بزرگ است و او هر کاری را که می تواند انجام می دهد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا