سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Take Note: سفارش سریال کمدی موزیکال Peacock.

سرویس پخش جریانی سفارش 10 قسمتی از یک کمدی موزیکال جدید را داده است که گروهی از شرکت کنندگان را در یک سری مسابقات آواز دنبال می کنند. از بازیگران این فیلم می توان به برلین رانکینز ، نادین رودن ، کلیسای آادین و سباستین اسپنسر اشاره کرد. تاریخ شروع آن بعداً اعلام خواهد شد.

این انتخاب فقط چند روز بعد از آن صورت گرفت که Peacock تصمیم گرفت تا Zoey’s Extraordinary Playlist ، یک سریال کمدی موزیکال دیگر را ذخیره نکند. بعد از دو فصل توسط NBC لغو شد.

Peacock در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره این سریال جدید ارائه داد.

Peacock سریال کمدی TAKE NOTE را اعلام کرد که گروهی از شرکت کنندگان را از سراسر کشور دنبال می کند که در یک مسابقه آواز واقعیت داستانی ، Take Note شرکت می کنند. 10 قسمت نیم ساعته سفارش داده شده است که برنامه هایی برای خانواده و بچه ها ارائه می دهد.

در این سریال برای بارلین رانکینز (Doom Patrol ، Genius: Aretha) در نقش کالوین ریچاردز ، نادین رودن (بازمانده تعیین شده ، اسرار موردوک) در نقش مادر کالوین ، بریا ریچاردز ، کلیسای آادین (“دختران رویایی” ، “خواهر قانون”) در نقش پدر کالوین ، رجی، ریچاردز ، و سباستین اسپنسر (Overlord and the Underwoods) در نقش برادر کالوین جوردن ریچاردز بازی میکنند.

کالوین ریچاردز 14 ساله دارای یک خانواده عالی و صمیمی است که می توانند از هر چیزی زنده بمانند تا زمانی که با هم باشند. و چیز خوب اینکه کالوین برای شرکت در یک برنامه آواز بین واقعیت انتخاب شده است – “Take Note” – و آنها در حالی که در کانون توجهات ملی قرار گرفته اند تابستان را با پیمایش پر فراز و نشیب دوستی ها و مسابقات جدید سپری خواهند کرد..

TAKE NOTE نسل جدیدی از کلاسیک های Pop ، R&B ، Country و Rock را به همراه موسیقی  دانان نوظهوری که مخصوص این سریال نوشته شده اند ، معرفی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا