سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی کریستال، جیمی دورنان و دیگران سخنرانی قدرتمندی درباره حمایت از اوکراین را در جوایز انتخاب منتقدان ارائه دادند.

در حالی که برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت نمایش روز یکشنبه در لس‌آنجلس و همزمان در لندن برای مراسم جوایز انتخاب منتقدان 2022 گرد هم آمدند، جنگ جاری در اوکراین سایه‌ای آشکار در این مراسم انداخت.

همانطور که طرفداران در جریان مراسم جوایز انجمن بازیگران سینمای امسال در فوریه دیدند، چندین ستاره به مساله جنگ اوکراین پرداختند و در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین خواستار صلح شدند.

از مجریان جوایز که از وقت خود روی صحنه استفاده می‌کردند تا پیامهای حمایتی که ستاره‌ها در طول سخنرانی‌های پذیرش جوایزشان به اشتراک می‌گذاشتند.

در اینجا نگاهی داریم به برخی از پیام‌های قدرتمندی که سلبریتی ها در مراسم یکشنبه به اشتراک گذاشته‌اند.

جیمی درنان

پس از اینکه فیلم بلفاست جایزه بهترین گروه بازیگری را به خانه برد، ستاره جیمی دورنان برای پذیرفتن این افتخار به نمایندگی از بازیگران روی صحنه رفت و او بر اهمیت تلفات انسانی جنگ و درگیری های ژئوپلیتیکی تاکید کرد.

“به عنوان فردی از  فیلم بلفاست، نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت گفتن داستانی در مورد مکانی که مردم واقعاً تصور زیادی درباره آن ندارند، صحبت در مورد مردم واقعی آن مکان،  تاکید کنم. نگاه کردن به آن از دید خانواده، چیزیه که همه ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و در حال حاضر باید با آن ارتباط برقرار کنیم، به ویژه با اوکراین و خانواده هایی که در سختی ها هستند.»

بیلی کریستال

از این کمدین افسانه ای در مراسم امسال با جایزه یک عمر دستاورد تقدیر شد – چیزی که تنها به تعداد انگشت شماری از ستاره ها اهدا شده است. کریستال یک سخنرانی بسیار خنده دار و صمیمانه ارائه کرد و یک داستان بسیار شخصی را به اشتراک گذاشت که با مخاطبان طنین انداز شد.

او گفت : “مادربزرگ‌های من اهل اودسا و کیف بودند. آنها از قتل عام فرار کردند تا به آمریکا بیایند، جایی که بتوانند رها از ظلم زندگی کنند. و خنده‌های آنها، اولین خنده‌های زندگیم بود, سوختیه که موتور من هنوز با آن می‌سوزد. “بنابراین من این جایزه را به آن آدمهای شگفت انگیز در اتاق نشیمن ما در لانگ آیلند تقدیم می کنم که خنده و شادی برای پسر بچه 5 ساله را به ارمغان آوردن تا به این جا برسد. و همانطور که همه ما امشب درباره آن فکر کرده ایم و درباره آن صحبت کرده ایم، من دعا می کنم تا یه جوری، یه بار دیگه تو اون قسمت از دنیا خنده و شادی باشه.

مایکل کیتون

این ستاره مشهور بار دیگر برای بازی تحسین برانگیزش در فیلم Dopesick جایزه گرفت و با دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای مینی سریال به صحنه رفت.  کیتون سخنرانی قدرتمندی  کرد و صحبتهایش را با پیامی مبنی بر حمایت از رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی به پایان رساند.

“تنها چیزی که در مورد اتفاقات جهان می گویم، که قبلاً به آن اشاره کردم، می خواهم از همکار بازیگر، رئیس جمهور زلنسکی تشکر کنم و بگویم به مبارزه ادامه دهید! تنها یک راه برای تغییر همه چیز از نظر زیست محیطی، اجتماعی و … وجود دارد. برای  عدالت نژادی و عدالت اجتماعی، دو کلمه: حق رای.”

هانا وادینگهام

وقتی تد لاسو جایزه بهترین سریال کمدی را به دست آورد، هانا وادینگهام که جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در این سریال کمدی  به خانه برد – سخنرانی ارائه داد و در حین صحبت کردن درباره جنگ به شدت احساساتی شد.

“خیلی از شما متشکرم. اما می خواهم روی مهمترین چیزی که در حال حاضر در جهان در حال رخ دادنه تمرکز کنم، یعنی برادران و خواهران زیبای ما، و برای من مهمتر از آن، کودکان اوکراین. “لطفا تا جایی که می توانید به آنها فکر کنید و تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم. اما امیدارم که جنگ متوقف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا