سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

محمد اوزان دولونای و بیراک توزوناتاچ با سری جدید کانال D می آیند

محمد اوزان دولونای و بیراک توزوناتاچ در حال آماده شدن برای بازی در یک سریال جدید هستند.

سریال جدید کانال دی Hayallerim Babam ve Sen نام دارد. این سریال که توسط فوکوس فیلم فیلمبرداری می شود، قراره در ماه سپتامبر اکران شود.

دو تا از جاه طلب ترین نام های سال های اخیر نقش های اصلی سریال جدید را به اشتراک خواهند گذاشت. براک توزوناتاچ و اوزان دولونای نقش‌های اصلی سریال Hayallerim, Babam ve Sen را بر عهده خواهند داشت.  اوزان دولونای در سریال جدید نقش یک پدیده شبکه های اجتماعی و براک توزوناتاچ نقش مدیر او را بازی خواهند کرد.

سناریوی سریال جدید کانال دی توسط Sırma Yanık، فیلمنامه نویس فضیلت خانم و دخترانش  نوشته می شود. Cevdet Mercan کارگردان موفق Kanunsuz Topraklar (اراضی بی قانون) روی صندلی کارگردانی این سریال خواهد نشست که مذاکراتش همچنان ادامه دارد.

اوزان دولونای یکی از برجسته ترین بازیگران سال های اخیر است. او با بازی در سریال فراموش نشدنی استانبول ظالم مشهور شد اما با سریال İyi Günde Kötü Günde  ( در روز خوب در روز بد)  نتوانست به موفقیتی که می خواست دست یابد.

بیراک توزوناتاچ  که اولین بار در سال 2005 با مجموعه تلویزیونی Ödünç Hayat (زندگی عاریه ای) در مقابل مخاطبان تلویزیون ظاهر شد، در مجموعه های تلویزیونی بسیار موفقی مانند Elveda Rumeli، Ezel و Muhteşem Yüzyıl بازی کرد. او همچنین با بازی های موفقش در سریال های اینترنتی فی و دیپ توجه ها را به خودش جلب کرد.

توزوناتاچ بازیگر فیلم “Biz Böyleyiz” که  در سال 2020 فیلمبرداری شد، از آن زمان از سریال دور بوده است. این بازیگر زیبا سه سال پس از آخرین بازیش در سریال Kurşun که در سال 2019 بازی کرد، آماده می شود تا برای یک سریال تلویزیونی روی صحنه برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا