سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آریانا گراند در چهارمین سالگرد قربانیان بمب گذاری در منچستر یاد آنها را گرامی می دارد.

آریانا گرانده هرگز 22 کشته و بیش از 500 زخمی را در کنسرت 2017 خودش در منچستر انگلیس را فراموش نخواهد کرد.

در چهارمین سالگرد این فاجعه ، گرانده با ابراز احترام صمیمانه به تمام قربانیان و خانواده هایشان ، در شبکه های اجتماعی ادای احترام قلبی کرد.

این خواننده 22 ساله در استوری اینستاگرامش نوشت: “اگرچه غم و اندوه همیشه وجود دارد و ارتباط ما با آن دائماً در حال پیشرفت است و هر روز ، در طول سال خودش را به طریق مختلف بروز می دهد.” “من می دانم که این سالگرد هرگز یک سالگرد آسانی نخواهد بود. لطفاً بدانید که من امروز به فکر شما هستم. “

این ادای احترام که در متن سفید و روی زمینه ای سیاه نوشته شده است ، شامل نام تمام 22 کشته شده در این حمله بود.

گرانده افزود: “منچستر ، قلب من امروز و همیشه با تو است.”

این حمله در 22 مه 2017 زمان کنسرت گرانده در منچستر آرنا رخ داد ، هنگامی که یک انتحاری  ماده ی منفجره را در داخل لابی منفجر کرد. بعد از بمب گذاری ، گرانده تورش را به حالت تعلیق درآورد و کنسرت خیریه به نفع  قربانیان و بازماندگان  راه انداخت که  13 میلیون دلار  درآمد داشت. 

 چندین هنرمند هم از  جمله مایلی سایرس ، کریس مارتین ، جاستین بیبر ، مک میلر ، کیتی پری و بسیاری دیگر به او پیوستند.

گرانده در طول وقفه تورش ، به منچستر بازگشت تا از بیمارستانی که چندین قربانی حمله هنوز تحت معالجه بودند ، بازدید کند، از جمله جادن فارل-مان ، که در آن زمان فقط 10 سال و اوی میلز ، 14 سال داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا