سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنا فاریس “هرگز در مورد مشکلاتش با کریس پرات با دوستانش صحبت نکرد. او گفت:” ما از آن تصورات محافظت کردیم “

 

 آنا فاریس در آخرین قسمت از پادکستش به نام  Unqualified, Faris در مورد رابطه اش با  کریس پرات  با مهمانش راشل بیلسون صحبت کرد. در طول این چت ،  فاریس اذعان داشت که او هرگز درباره مشکلاتش با پرات با دوستانش صحبت نکرده بود چون در آن زمان دوست نزدیکی نداشت. 

Faris برای اولین بار از سال 2004 تا 2008 با بازیگر بن ایندرا ازدواج کرد. او و پرات از سال 2009 تا 2017 زن و شوهر بودند و یک  پسر 8 ساله به نام  جک دارند. .

فاریس 44 ساله ، در مورد نداشتن دوست دختر نزدیک در آن زمان گفت: “من فکر می کنم این از بسیاری جهات باعث توقف من شده است.” “یکی از آنها این است که من هرگز در مورد هیچ موضوعی صحبت نکردم ، بنابراین برای مردم ، حتی کسانی که به آنها نزدیکتر بودم ، اطمینان دارم که همه چیز در رابطه من با بن شفاف تر بود ، اما با کریس  نه ، من فکر می کنم که ما هر دو از آن  تصورات  حتی در محافل نزدیکمان محافظت کردیم. “

وقتی موضوع طلاق در پادکست مطرح شد او گفت: “برای من ،  فکر می کنم بعد از هر جدایی ، در بعضی مواقع متوجه می شوم که موارد زیادی وجود داشت که من نادیده می گرفتم و واقعاً نباید آنها را نادیده می گرفتم. “”

پرات و فاریس با بیانیه مشترکی که در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد ، در 6 آگوست 2017 اعلام کردند که پس از هشت سال ازدواج از هم جدا می شوند. در این بیانیه آمده است: “من و آنا ناراحت هستیم و اعلام کردیم که از نظر قانونی از یکدیگر جدا می شویم.” “ما مدت زیادی برای این رابطه تلاش کردیم و واقعاً ناامید شدیم.”

آنها در نوامبر 2018 طلاق خود را نهایی کردند. از آن زمان ، این دو نفر به طور دوستانه و مشترک برای جک پدر و مادری می کنند  و همچنین با پارتنرهای جدیدشان زندگی می کنند ، فاریس در حال حاضر با مایکل بارت ، فیلمبردار نامزد کرده است و پرات در سال 2019 با کاترین شوارتزنگر ازدواج کرد و این دو در آگوست 2020 دختر دار شدند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا