سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

نویسنده فیلمنامه دومین قسمت فیلم Mile 22 مشخص شد

با در پیش بودن زمان اکران دنباله فیلم Mile 22 در ۱۷ آگوست، کمپانی STXFilms در حال به خدمت گرفتن ستاره همیشگی فیلم های اکشن-دلهر آور Peter Berg یعنی Mark Wahlberg است. Umair Aleen  (فیلمExtraction) نویسندگی این کار را بر عهده خواهد گرفت. Aleen  پیش از این، فیلمنامه فیلم Kate  را نوشته بود که بعدا توسط Netflix خریداری شد و اکنون در حال پیش تولید است.

mile22-768x432

پیش از این، فیلم اصلی Mile 22  توسط Berg با آثاری چون (Patriots Day، Deepwater Horizon، Lone Survivor) کارگردانی شده بود و ستارگانی مانند Mark Wahlberg نامزده جایزه اسکار (بازی در سری فیلم هایTransformers ، Lone Survivor، Deepwater Horizon) و John Malkovich  (بازی در Deepwater Horizon، Being John Malkovich) و همچنین Lauren Cohan  (بازی در Walking Dead، Batman v Superman: Dawn of Justice) و  Iko Uwais (بازیگر سری فیلم های The Raid ، Triple Threat) و Ronda Rousey  (بازیگر Furious 7، The Expendables) در آن به ایفای نقش پرداخته بودند.

Wahlberg در این دنباله، نقش James Silva را بازی خواهد کرد که اپراتور یکی از بخش های مهم و محرمانه CIA است. او که توسط یک تیم زبده اطلاعاتی پشتیبانی می شود باید پیش از رسیدن دشمن، اطلاعاتی حیاتی و خطرناک را به Mile 22  منتقل کند.

Mile 22  و دنباله آن، که هنوز نامی برای آن تعیین نشده است بخشی از طرح های STXfilms برای فرانچایز کردن این پروژه به پلت فرم های مختلفی مانند فیلم و سریال و VR است. جزییات داستان این دنباله هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا