سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

محمدرضا گلزار در سریال دل حضور نخواهد داشت

به تازگی و طبق اخبار جدید سینمای ایران، منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که محمدرضا گلزار در سریال «دل» حضور نخواهد داشت. بخشی از متن منتشر شده توسط منوچهر هادی به شرح زیر است:

پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل به‌وجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع می‌رسانم که رضای گلزار عزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرت‌ها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست.

طبق برخی خبرها، سریال «دل» برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد. منوچهر هادی پیش از این در سریال «عاشقانه»، فیلم «آینه بغل» و اخیرا فیلم «رحمان ۱۴۰۰» با محمدرضا گلزار همکاری کرده است. منوچهر هادی همچنین تاکنون فیلم‌های سینمایی «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «دنیای پرامید»، «زندگی من جای دیگری است»، «من سالوادور نیستم» و «کارگر ساده نیازمندیم» را ساخته است. این کارگردان سریال‌های «خداحافظ بچه»، «خوب، بد، زشت»، «آمین»، و «دلداگان» را برای تلویزیون ساخته است. این کارگردان سینمای ایران در «هزاران چشم» و «چهارشنبه سوری» به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرده است. محمدرضا گلزار نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «آتش بس» را دارد. این بازیگر همچنین به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» بازی کرده است و به عنوان مجری مسابقه «برنده باش» نیز در تلویزیون حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا