سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ساندرا بولاک فاش می کند که چرا از بازیگری فاصله می گیرد

در حالی که ساندرا بولاک ممکنه یکی از پرتقاضاترین بازیگران زن هالیوود باشد، این ستاره آماده است تا از کانون توجهات فاصله بگیرد و روی خانواده اش تمرکز کند.

این بازیگر 57 ساله تایید کرد که در حال استراحت از بازیگری برای تمرکز بر  روی خانواده اش است. در طی مصاحبه ای با Entertainment Tonight این هفته، ساندرا توضیح داد که نمی داند ای فاصله از بازیگری چقدر طول خواهد کشید، اما گفت که باید یک قدم به عقب بردارد و “در جایی باشد که او را بیشتر خوشحال می کند”، به این معنی که وقت بیشتری در خانه کنار فرزندانش لوئیس 12 ساله و لایلا 10 ساله بگذراند.

او که حرفه بازیگری را تعهدی «24 ساعته»  می داد، گفت: «وقتی سر کار هستم، کارم را بسیار جدی می‌گیرم. “و الا می خواهم 24 ساعته با بچه هایم و خانواده ام باشم.”من برای مدتی خانه خواهم بود.”

ساندرا گفت به جای خواندن فیلمنامه، فهرست کارهای جدیدی مربوط به بچه هایش را آماده کرده است.

در ماه دسامبر، ساندرا در یکی از قسمت‌های Red Table Talk در Facebook Watch درباره مادر بودن صحبت کرد.

ساندرا گفت: «می‌دانستم مادر می‌شوم، اما می‌دانستم که در سنین پایین مادر نمی‌شوم» و گفت که او قبل از تصمیم به فرزندخواندگی روی حرفه بازیگری‌اش تمرکز کرده بود. “این تمام چیزی بود که داشتم. این شادی و لذت من بود.”

لوئیس  لایلا هردو فرزندخوانده ساندرا بولاک هستند.

او به یاد می آورد که لویی در سال 2010 زمانی که  فقط 10 روز داشت “در آغوشش قرار گرفت.”

ساندرا همچنین درباره پارتنر قدیمیش برایان رندال، که در سال 2015 با نهایی شدن فرزندخواندگی دخترش رابطه اش را با او شروع کرد, صحبت کرد.  برنده اسکار با توصیف او به عنوان مردی “بسیار صبور” و “قدیس” توضیح داد که برایان “انسان مناسبیه” که بخشی از خانواده او باشد.

او ادامه داد: “او همان الگوییه که من می خواهم فرزندانم داشته باشند.” من همیشه با او موافق نیستم و او هم همیشه با من موافق نیست، اما او  حتی زمانی که من باهاش موافق نیستم برایم الگوست.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا