سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Atv’s Ateş Kuşları (پرندگان آتشین) ممکن است بسیار موفق تر از حد انتظار باشد!

بوزداگ فیلم، تهیه کننده سریال درامی به نام Ateş Kuşları (پرندگان آتشین) هست که قراره در آینده نزدیک روی پرده ATV آغاز شود. سریال تلویزیونی مهمی مانند Kuruluş Osman (تاسیس عثمان) به تهیه کنندگی Mehmet Bozdağ با فصل چهارم در ATV ادامه دارد. همچنین در فصل تابستان سریال Destan (حماسه) به فینال رسید. بعد از پروژه حماسه ،  Ateş Kuşları  به میدان آمد و مخاطبان بی صبرانه منتظر این سریال جدید هستند.

اولین تریلر Ateş Kuşları هم تاثیرگذار بود. داستان سریال جدید درباره پنج کودک خیابانی بین 6 تا 13 ساله هست که نوزادی را در سطل زباله پیدا می کنند.

داستانی درام در پایین ترین اقشار جامعه که کودکان در آن نقش اول را دارند همواره توجه میلیون ها بیننده را به خود جلب می کند. داستانی تکان دهنده، صحنه های اشک آور و همدلی با مشکلات بزرگ کودکان، عناصریه که مخاطب را به سمت سریال Ateş Kuşları می کشاند.

انتظار می رود این سریال که فیلمبرداری آن آغاز شده در ماه دسامبر یا حداکثر تا اواسط ژانویه روی پرده برود. یکی از 5 شخصیت کودک اصلی سریال یک دختر و دیگری یک کودک اوتیستیک است. زندگی این کودکان خیابانی با یافتن نوزاد چهل روزه بسیار تغییر خواهد کرد.

انتظار می رود داستان دراماتیک سریال Ateş Kuşları با بازی نام های مهمی چون ایلایدا علیشان، بوراک توزکوپران، هانده سورال، گورکم سویندیک و اردم شانلی مورد توجه مخاطبان گسترده قرار گیرد.

به نظر می رسد این واقعیت که احمد ساراچ اوغلو یکی از نام های فامیلی برای پیوستن به بازیگران است، تبدیل به عنصری می شود که قدرت سریال را افزایش می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا