سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وایولا دیویس در دوازدهمین مراسم جایزه سالانه AAFCA با جایزه آیکون افتخارآفرینی کرد.

وایولا دیویس در این فصل جوایز همچنان به جمع آوری جایزه ها می پردازد.

روز دوشنبه در دوازدهمین دوره جوایز انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی ، از ستاره ” Ma Rainey’s Black Bottom ” با جایزه آیکون تقدیر شد. کلمن دومینگو ، همبازی “Ma Rainey” جایزه را به او اهدا کرد و دیویس را “یکی از بزرگترین بازیگران برای همه دوره ها” توصیف کرد.

او گفت:”از انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی برای این افتخار بزرگ متشکرم. من همیشه در کل زندگی کاریم تلاش کرده ام و احساس می کنم لیاقت این ستایش را دارم.  وقتی به افرادی مثل آگوست ویلسون فکر می کنم و به کارگردانانی مثل جورج سی ولف و دنزل واشنگتن فکر می کنم کار برایم آسانتر میشود.

او افزود: “قبول هر کدام از این ستایشها مساوی است با اشتیاق مطلق من برای به جا گذاشتن میراث ، میراثی برای دختران پوست قهوه ای درست مثل من که به آنها گفته شد نامرئی هستند … “.

دیویس ، که در تولیدات ویلسون روی صحنه و تلویزیون بازی کرده است ، از این نمایشنامه نویس فقید چنین تعریف کرد:غم و اندوه امروزی ما ،  کسی که کاملا معتقد بود زندگی سیاه پوستان مهم است. “

او این جایزه را بعد از برنده شدن جایزه انجمن بازیگران تلویزیونی برای بازی برجسته، چند روز قبل توسط یک بازیگر زن دریافت کرد.او همچنین ماه گذشته نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و به عنوان بازیگر زن سیاه پوست نامزد اسکار  در جوایز اسکار رکورد زد. 

روز پنجشنبه ، او عکسی با لباس زرد Greta Constantine ، با مدل موی جدید پیکسی را ارسال کرد. او نوشت:”مفتخر به دریافت جایزه آیکون دیشب! از AAFCA، متشکرم “.

از ماریا کری ، آندرا دی و چادویک بوزمن فقید نیز در مراسم جوایز مجازی تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا