سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

دلیل دشمنی خواننده معروف برکای Berkay و دریا اولوغ Derya Uluğ معلوم شد

به گزارش نسیم ورد؛

دو خواننده معروف برکای Berkay و دریا اولوغ Derya Uluğ که حتی تحمل اینو ندارن که اسمشون کنار هم برده بشه معلوم شد که سالها قبل در ازمیر رابطه ای به قصد ازدواج داشته اند ولی به چون برکای از او جدا شده، ازدواج نکرده اند.

2_hd1

خواننده معروف برکای Berkay که در تابستان گذشته در مکانی کنسرت داشته و با شنیدن اینکه دریا اولوغ Derya Uluğ نیز در آنجا کنسرت دارد، از مسئولین خواسته بود که کنسرت او اجرا نشود و کار او را خراب کرده بود.

7_hd1

و در ادامه شایعاتی بود که خواننده معروف برکای Berkay قصد دارد که جلوی دریا اولوغ Derya Uluğ را گرفته تا نتواند پله های ترقی را طی کند.

4_hd1

بر اساس شایعات جدید که خواننده معروف برکای Berkay قبل از اینکه معروف شود با دریا اولوغ Derya Uluğ رابطه عاشقانه داشته و زمانی که شروع به معروف شدن کرده او را با خیانت ترک کرده و از او جدا شده است.

1_hd1

و در ادامه این ماجرا دریا اولوغ Derya Uluğ که این خیانت او را نتوانسته تحخمل کند به استامبول آمده و با تمام سعی و کوشش خود به تبدیل خواننده معرف دریا اولوغ Derya Uluğ امخروزی شده است.

9_hd1

خواننده معروف برکای Berkay نیز که نمی تواند این گذشته را فراموش کند برای مانع شدن طی پله های ترقی توسط او هر کاری میکند.

3_hd1

نسیم ورد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا