سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

Leverage: Redemption:آلدیس هاج درباره تمدید سری TNT برای IMDb TV صحبت می کند.

Leverage بر می گردد. آلدیس هاج در مصاحبه اخیرش با Collider در مورد تمدید سریال محبوب TNT صحبت کرد. بت ریزگراف ، جینا بلمن و کریستین کین نیز در حال برگشت از سریال اصلی هستند و نوح وایل و آلیس شانون برای تمدید مجدد به جمع بازیگران پیوسته اند.

تاریخ شروع ، که برای IMDb Tv تنظیم شده مشخص نشده است ، اما احتمالاً در اواخر سال میلادی پخش میشود. هاج در مورد تمدید سریال گفت:

“بله ، اگر این سریال ادامه پیدا کند، اولین سری برای Leverage  ، قطعاً چیزی است که من قصد دارم آن را فقط به خاطر نوستالژی آن ادامه دهم. من می دانم که طرفداران آن را دوست دارند و با آن سرگرم می شوم. ما بازیگران جدید و عالی داریم. ما یک بازیگر جدید داریم ، نام او Aleyse Shannon است و او واقعاً خارق العاده است. ما همچنین نوح ویل را به عنوان یکی از اعضای بازیگرانمان داریم. آلیس بازی در نقش خواهر خوانده کوچک من را شروع می کند.  . “

هاج در مورد حمایت طرفداران سریال اصلی صحبت کرد و  گفت این دلیل بزرگی برای تمدید است. تهیه کننده سریال  Dean Devlin به تازگی به دنبال شبکه مناسب برای این سریال بوده است و آن IMDb TV آمازون آن خانه است. فیلمبرداری اواخر اگوست آغاز می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا