سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی کارترایت بازیگر ‘Vanderpump Rules’ با پسر تازه متولد شده اش دیده شد.

این کودک به زودی با خاله ها و عموهای معروفش آشنا می شود.

روز یکشنبه ، بریتنی کارترایت برای اولین بار بعد از زایمان به همراه پسر نوزادش دیده شد و از تفریح بعد ظهری در لس آنجلس با همبازیان سابقش در “Vanderpump Rules” ، کیتی مالونی و همسرش تام شوارتز لذت برد.

کارترایت 32 ساله که پسر نوزادش را در آغوش داشت در حالی که شوارتز 38 ساله و مالونی 34 ساله چند قدم عقبتر بودند و لبخند میزدند.

کارترایت و همسر 41 ساله اش جکس تیلور  که ماه پیش اولین فرزندشان به دنیا آمد، روز یکشنبه با دیدار کروز با شوارتز و مالونی برای اولین بار در استوری اینستاگرامش فیلم هایی را ارسال کرد.  

پسر کارترایت آخرین عضو از کودکان , “Vanderpump Rules” است. ستارگان فعلی لالا کنت و شیانا شای اخیراً دخترانی به دنیا آوردند بنامهای اوشن و سامر.

در ژانویه ، استاسی شرودر ، بازیگر دیگر “Vanderpump Rules” اولین فرزندش را از شوهرش Beau Clark – به نام هارتفورد به دنیا آورد.

کارترایت و تیلور در دسامبر تأیید کردند که دیگر به “Vanderpump Rules” برنخواهند گشت.

کارترایت در آن زمان در اینستاگرام پست کرد: 5 سال گذشته در”Vanderpump Rules” از چالش برانگیزترین ، پاداش و تحقق سالهای زندگی من بوده است.

او ادامه داد: “ما هیجان زده هستیم که این وقت را صرف توجه به خانواده در حال بزرگ شدنمان می کنیم و اقدامات جدیدمان را با شما در میان می گذاریم.”.

این زوج از سال 2019 ازدواج کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا