سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آخرین مصاحبه دلخراش مرحوم باب ساجت: کمدی “به من کمک کرد زنده بمانم”

باب ساجت تازه شروع به صحبت درباره مشکلاتش کرده بود  و اینکه چگونه کمدی همیشه به او کمک می کرد تا از مشکلاتش عبور کند.

ساجت که جسدش روز یکشنبه در اتاق هتلش در اورلاندو فلوریدا  پیدا شد، در آخرین مصاحبه‌اش که فرداش از شبکه سی‌بی‌اس «This Morning» پخش شد، اعتراف کرد که اشتیاقش به کمدی « به او کمک کرد زنده بماند».

در 6 دسامبر، این کمدین فقید با دکتر جان لاپوک، خبرنگار ارشد پزشکی CBS News، درباره کمپین ساجت  برای افزایش آگاهی در مورد اسکلرودرمی، بیماری نادری که در سال 1994 جان خواهرش را گرفت، صحبت کرد.

ساجت که در سن 65 سالگی درگذشت، بعضی از اولین خاطراتش را از اجرا در 4 سالگی به اشتراک گذاشت.

او به خاطر می‌آورد: «در اتاق نشیمن می‌رقصیدم ، احمقانه می‌رقصیدم تا همه بخندند، درست مثل ستاره‌های فیلم صامت». و من چند جوک بلد بودم که  واقعاً خنده دار نبود. درست مثل این بود که باید اجرا کنم، باید مردم را بخندانم.”

مجری «خنده‌دارترین ویدیوهای خانگی آمریکا» اعتراف کرد که او هم به خنده نیاز دارد.

او درباره 45 سال فعالیتش به عنوان یک استندآپ کمدین و بازیگر در سریال “فول هاوس” گفت: “این یک مکانیسم دفاعی بود و واقعاً به من کمک کرد تا زنده بمانم.”

او افزود: “این به من کمک کرد تا از نظر ذهنی زنده بمانم تا اینکه بذارم بدبختی من را از بین ببرد. .”

باب ساجت اخیراً به افتخار خواهرش، گی، که در سال 1994 در سن 47 سالگی بر اثر این بیماری نادر درگذشت، تمرکزش را از فعالیت کمدی به حمایت از  بیماران اسکلرودرمی تغییر داده بود.

تنها چند ساعت قبل از انتشار خبر مرگش در 9 ژانویه، SRF پستی در وبلاگ منتشر کرد که توسط ساجت نوشته شده بود.

ساجت نوشت: «دل من با همه کسانیه که یکی از عزیزانشان را به دلیل این بیماری از دست داده اند. “هیچ کس نباید مثل گی درد بکشد، به همین دلیل  من متعهد به یافتن یک درمان و عضو افتخاری هیئت مدیره بنیاد تحقیقات اسکلرودرمی هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا