سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

طبق گفته منابع پرنس ویلیام از هری در میان افشاگری های نامناسب Memoir خشمگین است.

طبق گزارش ها، پرنس ویلیام از آخرین افشاگری های برادرش، پرنس هری، “خشمگین” است.منبعی نزدیک به خانواده سلطنتی به ET می گوید، “خانواده خودش را برای دور بعدی اتهامات آماده می کنند”  (قبل از مصاحبه هری در ITV با تام بردبی، اندرسون کوپر در 60 دقیقه و مایکل استرهان در صبح بخیر آمریکا.)

به گفته این منبع، ویلیام 40 ساله احساس می کند که هری “از خط قرمز عبور کرده است.”این منبع می‌گوید: «خانواده از اینکه هری چنین جزئیات خصوصی و مبهمی را که کاملاً نامناسبه فاش کرده است، وحشت زده شده‌اند.

منبع دیگری توضیح می دهد: “او به روش اشتباهی با آن برخورد کرده است. مشکل اینه که هیچ مکالمه خانوادگی نمی تواند انجام شود زیرا هری ادعا می کند که او و مگان با درز اطلاعات مخالف هستند و بعدش او و مگان مسائل خانوادگی بسیار خصوصی را با مردم در میان می گذارند.”

مصاحبه های دوک ساسکس قبل از انتشار کتاب خاطرات او، Spare انجام می شود. در هفته منتهی به انتشار کتاب، گزیده‌های مختلفی به اشتراک گذاشته شده که در آن هری یک سری ادعاها علیه برادرش، از جمله حمله فیزیکی ادعایی، و  همینطور ادعا می‌کند که ویلیام و همسرش، کیت میدلتون، او را تشویق به پوشیدن لباس نازی در سال ۲۰۱۵ کردند.

هر دو کاخ باکینگهام و کاخ کنزینگتون علیرغم هجوم اتهامات از اظهار نظر خودداری کرده اند.

منبع دوم سلطنتی با ای تی به اشتراک گذاشت که “هیچ کس در خانواده دیگر به هری اعتماد نمی کند.” با وجود همه اینها، ای تی متوجه شده است که شاه چارلز هنوز دوست دارد رابطه اش را با هری درست کند و امیدوار است که شکاف بین دو پسرش را از بین ببرد.

به گفته رویا نیکخواه، سردبیر سلطنتی ساندی تایمز، هری از ایفای نقش در مراسم تاجگذاری آتی پادشاه منع شده و در صورت حضورش در این مراسم نقشی رسمی ندارد.

هری به نوبه خود تایید نکرده که آیا در مراسم تاجگذاری پدرش در بهار شرکت خواهد کرد یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا