سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین تریلر و تاریخ اکران فیلم «Firestarter» با باری زک افرون منتشر شد.

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم ریبوت «Firestarter»  با بازی زک افرون را منتشر کرد. «Firestarter» به کارگردانی کیت توماس در سینماها و در Peacock در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲  پخش خواهد شد.


در اقتباسی جدید از رمان استیون کینگ ، دختری با قدرت های پروکینتیک خارق العاده می جنگد تا از خانواده و خودش در برابر نیروهای تاریکی که می خواهند او را دستگیر و کنترل کنند، محافظت کند.

برای بیش از یک دهه، اندی (زک افرون) و ویکی (سیدنی لمون) برای محافظت از دخترشان چارلی (رایان کیرا آرمسترانگ) در برابر یک سازمان فدرال شرور در حال فرار هستند . این سازمان در تلاشه که از قدرت دختر آنها برای ساخت سلاح های کشتار جمعی استفاده کند. اندی به چارلی آموخته  که چگونه خشم یا قدرت ناشی از دردش را خنثی کند. با این حال، با نزدیک شدن به سن 11 سالگی چارلی، کنترل کردن این  آتش خیلی سخت می شود. پس از اینکه  با یک حادثه ای محل اختفای این خانواده فاش می شود، یک مامور مرموز (مایکل گریهیز) برای ردیابی آنها و دستگیری چارلی  اعزام می شود. اما، چارلی برنامه های متفاوتی دارد.

کرتوود اسمیت، جان بیزلی  و گلوریا روبن هم در این فیلم  بازی می کنند.Firestarter به کارگردانی کیت توماس (The Vigil)، بر اساس فیلمنامه ای از اسکات تیمز بر اساس رمانی از استیون کینگ،ساخته شده است.

اولین فیلم ترسناک علمی تخیلی Firestarter محصول 1984  با بودجه 12 میلیون دلاری، 17.1 میلیون دلار در باکس آفیس در سال 1984 فروخت.

تریلر این فیلم را میتوانید از اینجا تماشا کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا