سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبر ناراحت کننده و خوشحال کننده برای هواداران آصلی انور, آیا او به سریال ها برمی گردد؟

بازیگر معروف اصلی انور هنوز با شخصیت ثریا در سریال “عروس استانبول ” در یادها مانده است. در حالی که این سریال با بازی اوزجان دنیز به یکی از فراموش نشدنی های تلویزیون تبدیل شد، شخصیت ثریا هم برای این بازیگر بسیار مناسب بود. این بازیگر که بعدها در سریال بابل حضور داشت، پس از پایان زودهنگام سریال، مدت زیادیه که از تلویزیون دور مانده است.

این بازیگر با انتشار پست در شبکه های اجتماعی با هوادارانش در ارتباط است، چندی پیش به همراه خواهر بزرگترش برای دیدن برادرش آکین انور و برادرزاده اش به مکزیک رفت و  عکس های زیادی از تعطیلاتی که با خواهر بزرگترش Anıl Hıybeti Enver رفته بودند به اشتراک گذاشت.

او که در دوران همه گیری اوقاتش را بیشتر در خانه سپری می کند، گاهی فیلم ها یا عکس هایی را که هنگام تزئین و گاهی اوقات سرگرمی با سگ و گربه اش که  آنها را از پناهگاه به سرپرستی گرفته منتشر می کند.

این بازیگر که ترجیح می دهد به دور از عموم مردم زندگی کند، بلاخره به رابطه اش با مورات بوز پایان داد. دور بودن اصلی انور از نشریات و سریالها  کنجکاوی طرفداران را زیادتر کرده است.

یک خبر ناراحت کننده و خوشحال کننده برای طرفداران او ,  آیا انور در پروژه ای جدید بازی می کند یا خیر! با توجه به پست اخیری که در اکانت اینستاگرامش  گذاشته است، این بازیگر در حال حاضر در هیچ سریالی بازی نکرده.

با این حال گفته می شود اصلی انور در حال آماده شدن برای یک پروژه دیگر است! معلوم شده که او با ایپک بیلگین که در سریال عروس استانبول نقش مادرشوهر او  اسما سلطان را بازی می کرد , برای نمایشی به نام سیرچا روی صحنه تئاتر می روند.

انور که بعد از سریال بابل فقط در فیلمی به نام «سن یاشامای باک» بازی کرد، ظاهراً هنوز به فکر بازگشت به  سریال های تلویزیونی نیست یا هنوز از پروژه هایی که دوست دارد پیشنهادی نگرفته است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا